بررسی کانسیلر مای سری Black Diamond مدل Gentle Touch شماره 20

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کانسیلر مای سری Black Diamond مدل Gentle Touch شماره 20

  • حجم: 9 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: انواع پوست
  • مناسب رنگ پوست: متوسط
  • ویژگی‌ها: بافت سبک، پوشش دهی مناسب

کانسیلرها به دلیل ساختار خود که پوشانندگی بالایی را بر روی پوست ایجاد می‌کنند، بسیار مورد توجه و استفاده خانم‌ها قرار دارند. استفاده از این محصول کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید چین و چروک اطراف چشم، پف و تیرگی‌های این ناحیه را نیز به راحتی محو کنید. ضمن اینکه بعد از استفاده از کانسیلر در نواحی مورد نظر، می‌توانید به راحتی از سایر لوازم آرایشی بر روی آن استفاده کنید. چرا که بافت سبک و ماندگاری بالای کانسیلرها، به راحتی این موضوع را امکان پذیر می‌کند.

بررسی کانسیلر مای سری Black Diamond مدل Gentle Touch شماره 20

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کانسیلر مای سری Black Diamond مدل Gentle Touch شماره 20 یکی از بهترین انواع کانسیلر در بازار است که می‌توانید با خیالی آسوده آن را خریداری کنید. این محصول توسط برند نام آشنای مای تولید شده است که از کیفیت بالایی برخوردار است. با توجه به رنگ روشن این کانسیلر، می‌توانید از آن برای پوست‌های روشن، گندمی، متوسط، سبزه و تیره به راحتی استفاده کنید. ماندگاری بالای کانسیلر Gentle Touch مای شما را از بررسی و تجدید آرایش بی نیاز کرده و می‌توانید مدت‌ها از آن روی صورت خود استفاده کنید. از طرفی با توجه به ساختار و بافت سبک آن، این کانسیلر برای استفاده روزانه مناسب است. پوشش و کاور مناسب تیرگی و پف اطراف چشم، خاصیت روشن کنندگی، اپلیکالتور باکیفیت، محو کردن چین و چروک ریز اطراف چشم و... از جمله ویژگی‌های اصلی این کانسیلر به شمار می‌رود.

نحوه استفاده

کانسیلر مای مدل Gentle Touch با طراحی مناسب و در حجم 9 میلی لیتر به بازار عرضه شده است. برای استفاده از آن می‌توانید به وسیله اپلیکاتور همراه محصول مقدار مناسبی از کانسیلر را در نواحی مورد نظر پخش کنید. سپس با ضربات آرام دست یا پد آرایشی نسبت به یکدست کردن آن اقدام کنید.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کانسیلر

انتخاب بهترین کانسیلر با توجه به ارتباط مستقیم آن به سلامتی پوست، بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم همواره از مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین کانسیلر ایرانی و خارجی استفاده کنید. خوشبختانه در بازار آرایشی و بهداشتی، انواع بهترین کانسیلر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و البته کیفیت بسیار خوب قابل خریداری است. توجه به این موضوع نیز ضروری است که حتما با مطالعه نقد و بررسی تخصصی کانسیلرها، بهترین گزینه را متناسب با جنس پوست خود که چرب، معمولی، مختلط یا خشک است، انتخاب کنید. تا بدین ترتیب بتوانید بهترین نتیجه را از استفاده کانسیلر دریافت کنید.

مشخصات کانسیلر مای سری Black Diamond مدل Gentle Touch شماره 20

مشخصات فنی
حجم 9 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
شماره رنگ 20
شماره مجوز 3593368495509292
سازگار با پوست‌های انواع پوست
سایر مشخصات - بافت سبک- پوشش‌دهی مناسب- قابل استفاده برای اطراف چشم- پایه رنگ: مایل به زرد
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
مناسب برای رنگ پوست متوسط

نظرات کانسیلر مای سری Black Diamond مدل Gentle Touch شماره 20

  • کاربر کاربر

    کانسیلر خوبیه، نسبت به شون خیلی ماندگاری بیشتری داره، قشنگ تر رو پوست میشینه و حجمشم بیشتره.من رنگ 20 رو سفارش دادم و خیلی جلوه ی طبیعی ای داره. عکس رنگ بندیشم میزارم براتون، امیدوارم به درد بخوره.

  • آرزو کوهدار آرزو کوهدار

    توی شگفت انگیز واقعا ارزش داره. برای پوست گندمی روشن مناسبه .من روی دستم که لکه سوختگی داره امتحان کردم به نسبتِ تیرگی اون لک پوشش قابل قبولی داره و اینکه کانسیلر خشکی هست سریع باید پخشش کنید.

  • پریا جلالیان حقیقت پریا جلالیان حقیقت

    کانسیلر خشکی هست اما با اینکه پوستم خشکه واسم خوب بود. جمع نمیشه. رنگش برای پوست سبزه روشن هست. اما خوب فید میشه

  • خانم باقری خانم باقری

    مارک مای خوبه و از استفاده محصولاتش راضی هستم، کانسیلر جالبی بود

  • عارفه سادات میر عارفه سادات میر

    من برای بار دوم که سفارش میدم ،چون چین و چروک و تیرگی ندارم برام قابل استفاده هستش اما نکته جالبش اینکه من هر دو سری شماره ۲۰سفارش دادم ولی تفاوت رنگ بسیار عجیبی باهم داشتن انگار شمارش ۱۰ بوده...

  • marjan zarei marjan zarei

    خوب بود ،پوشش متوسط داره

  • زهرا اسدی زهرا اسدی

    من اینو چند ماهه دارم استفاده میکنم و تا حالا سه تا بسته ازش خریدم و ازشم راضیم تیرگی زیر چشمم رو قشنگ میپوشونه و برخلاف هلثی میکس تو چروکا و خطای زیر چشمم جمع نمیشه و مشخص تر نشونشون نمیده و خوب میخوابه روی پوست اصلا هم روی پوستم احساسش نمیکنم.

  • کاربر کاربر

    خوبه و راضی هستم و من کرم پودر همین مارک دارم و خ سبک و مات هست ...من پوستم گندمی هست و این مناسبه چون باید از کرم پودر روشنتر انتخاب کنین و شماره کرم پودرم هم 04 هست و راضیم و با تخفیف دیجی قیمت خ خوبی داشتن نسبت بیرون ...و اینکه من چن ماه و چندین بار ازشون استفاده کردم فقط کانسیلر باید خوب بلند کنین و زیاد هم نزنین مصنوعی بشه و خط جا بزاره در عکس روشنتره کانسیلر هست و البته باید بیشتر از عکس که من گذاشتم پخش کردم با پد بلند شود و طبیعی تر میشود

  • الهام محبی الهام محبی

    کانسیلر زدن هم نیاز به زیرسازی داره قبل استفاده پوستو تمیز کنید کمی کرم دور چشم بزنید بعد کانسلیر استفاده کنید که کانسیلر خوب روی پوست بشینه

  • کاربر کاربر

    من از این کانسیلر قبلا هم داشتم و ازش راضیم.پوشش دهی خوبی داره و قیمتش هم مناسبه.من روی خال دستم زدم توی عکس.

  • نفس برومند نفس برومند

    عالیه.. سیاهی زیر چشم و خوب میپوشونه

  • کاربر کاربر

    پوشش دهی متوسطی داره ولی نسبت به قیمتی که داره واقعا عالیه و روی پوست هم خوب میشینه

  • anousha grn anousha grn

    در کل خوبه و می ارزه به قیمتش بدونید اگه بخرید پولتون رو هدر ندادید و استفاده خوبی برای روزمره است

  • محمد بابائی محمد بابائی

    نسبت به قیمتش خوبه

  • آرزو قربان آرزو قربان

    خیلی سبک و خوبه و نمیماسه رنگشم برای پوست گندمی خیلی مناسبه

  • عکس خوانده نمی‌شود

    قیمت و ارزش خرید

    75

    کیفیت و کارایی

    72

    تاریخ تولید یا مصرف

    50

    ابعاد یا سایز

    43

    شباهت یا مغایرت

    0

    قیمت خرید کانسیلر مای سری Black Diamond مدل Gentle Touch شماره 20

    لیست قیمت فروشندگان