بررسی کانسیلر پریم مدل Corpex Trio Active SPF 25 شماره 102

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کانسیلر پریم مدل Corpex Trio Active SPF 25 شماره 102

  • حجم: 15 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: انواع پوست
  • مناسب رنگ پوست: متوسط
  • ویژگی‌ها: آبرسان، حاوی ویتامین E، ضد التهاب

استفاده از کانسیلرها به دلیل بافت سبکی که دارند، می‌تواند اقدام مناسبی برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به دلیل برخورد سایر موارد آرایشی با پوست باشد. این موضوع به خصوص در نواحی که پوست حساس‌تری وجود دارد (مانند پوست اطراف دور چشم)، بسیار حائز اهمیت است. در واقع کانسیلر می‌تواند به عنوان عایقی بین پوست صورت و لوازم آرایشی‌های دیگر مانند کرم پورد عمل کند. ضمن اینکه پوشانندگی بالای کانسیلرها می‌تواند به راحتی تیرگی و جای لک و جوش را محو کند.

بررسی کانسیلر پریم مدل Corpex Trio Active SPF 25 شماره 102

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین کانسیلرهای بازار هستید، کانسیلر پریم مدل Corpex Trio Active SPF 25 شماره 102 می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. این کانسیلر ساخت شرکت پریم است که سابقه طولانی در حوزه تولید لوازم آرایشی دارد. از جمله مهمترین ویژگی این کانسیلر می‌توان به دارا بودن SPF 25 درصد اشاره کرد که علاوه بر ایفای نقش به عنوان یک کانسیلر باکیفیت، می‌توانید پوست شما را در برابر اشعه مضر آفتاب نیز محافظت کند. از طرفی به دلیل وجود خاصیت آنتی اکسیدان، ضد التهاب و محرک سنتز کلاژن پوست، این محصول می‌تواند به آبرسانی و مرطوب کنندگی بیشتر نواحی مورد استفاده کمک کند. همچنین استفاده از گیاهانی مانند عصاره گل محمدی، عصاره سنتلا، عصاره هاماملیس و... در فرمولاسیون این محصول، می‌تواند کیفیت و عدم آسیب رسانی آن را تضمین کند. به همین دلیل خرید و استفاده از این محصول را توصیه می‌کنیم.

نحوه استفاده

کانسیلر شماره 102 پریم Corpex Trio Active در حجم 15 میلی لیتری به بازار عرضه شده است که برای مصارف روزمره بسیار مناسب است. برای استفاده کافی است مقدار مناسبی از آن را با استفاده از دست یا اپلیکاتور به نواحی مورد نظر منتقل کرده و سپس با استفاده از یک پد آرایشی نسبت به یک دست کردن آن اقدام کنید.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کانسیلر

انتخاب بهترین کانسیلر با توجه به ارتباط مستقیم آن به سلامتی پوست، بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم همواره از مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین کانسیلر ایرانی و خارجی استفاده کنید. خوشبختانه در بازار آرایشی و بهداشتی، انواع بهترین کانسیلر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و البته کیفیت بسیار خوب قابل خریداری است. توجه به این موضوع نیز ضروری است که حتما با مطالعه نقد و بررسی تخصصی کانسیلرها، بهترین گزینه را متناسب با جنس پوست خود که چرب، معمولی، مختلط یا خشک است، انتخاب کنید. تا بدین ترتیب بتوانید بهترین نتیجه را از استفاده کانسیلر دریافت کنید.

مشخصات کانسیلر پریم مدل Corpex Trio Active SPF 25 شماره 102

مشخصات فنی
حجم 15 میلی‌لیتر
شماره رنگ 102
شماره مجوز 2162314015600022
سازگار با پوست‌های انواع پوست
سایر مشخصات - حاوی ویتامین E- دارای SPF25- کاهش دهنده چروک و تیرگی های دور چشم در صورت مصرف مداوم محصول- پوشاننده لک، تیرگی و چروک های ریز دور چشم بدون ایجاد حس چربی و یا سنگینی بر روی پوست- ضدآفتاب فیزیکی و تخصصی دور چشم با فاکتور حفاظتی 25- حاوی ترکیبات آبرسان و نرم کننده جهت جلوگیری از خشک و یا چروک شدن ناحیه دور چشم- حاوی آنتی اکسیدان، ضدالتهاب و محرک سنتز کلاژن- دارای فرمولاسیون گیاهی نظیر عصاره گل محمدی، عصاره سنتلا، عصاره هاماملیس، عصاره چای سبز، عصاره جوانه گندم، روغن ماکادمیا
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ویژگی‌ها آبرسان
مناسب برای رنگ پوست متوسط

نظرات کانسیلر پریم مدل Corpex Trio Active SPF 25 شماره 102

  • فاطمه حاتمی فاطمه حاتمی

    من چشمای حساسی دارم وأین کرم اصلا اذیتم نکرد ، رنگشم (۱۰۲) خیلی طبیعیه و چون تو فروش ویژه خریدم راضیم

  • کاربر کاربر

    رنگش طبیعیه و خیلی روشن نیس ولی روی صورت پوشش مناسبی برای سیاهی نیس و بیشتر بخاطر جنبه ی حفاظتی در برابر آفتاب خریدم

  • sepideh irani sepideh irani

    من سالهاست استفاده میکنم و امروز هم از خریدم و راضیم ویزکی بارزش اینه که به بوست اصلا اسیب نمیرسونه و ابرسان هم هست و برای استفاده روزانه عالی هستش و بوست رو نمیکشه اصلا فقط مشکل اینجاست که رنکی که داخل تیوب هست باشماره کانسیلر همخوانی نداره یعنی شماره 102 روشن تر از 101,هستش باعث میشه طرف دقیقا رنک اشتباهی رو بخره و مایوس بشه اکر بشه حتما به شرکت سازنده هم اطلاع میدم.

  • فائزه ساکی فائزه ساکی

    اگر تیرگی و گودی چشم شما در حد خیلی کمی هست خوبه اما اگر مثل مال من خیلی گود و کاملا تیره هست فقط تا 20 یا 30 درصد روی کاور کردنش حساب کنید البته من از دیجی کاالا نخریدم و کمی گرون تر هم خریدم

  • معصومه فتحی معصومه فتحی

    این محصول اصلا کانسیلر آرایشی نیست.یه جور کرم محافظ دور چشمه .حتی توی بروشور محصول هم نوشته برای نتیجه گیری بهتر از این کرم روزی دوبار استفاده شود .من به عنوان کانسیلر خریدم و ازش کاملا ناراضیم

  • آزاده شریفیان آزاده شریفیان

    خیلی مایوس کننده هست که دی جی کالا اینقدر ضعیف عمل کنه و جنس باز شده و با چسب نواری چسبانده و فرستاده! و نایلن و بسته بندی باز شده! در حالی که کرم یک کالای بهداشتی و شخصی هست!

  • کاربر کاربر

    رنگ پوست من گندمی روشن هست و یه کوچولو زیر چشمم سیاهی دارم این کانسیلر رو گرفتم که کمی سیاهی زیر چشمم رو بپوشونه ولی تاثیر خاصی واقعا نداشت یعنی شما بگید اندازه یه سر سوزن رنگ زیر چشم منو بعد زدنش تغییر بده تازه من به نسبت زیاد زدم چون گفتم ممکنه بخاطر این باشه که دفعات قبل کم زدم ولی بازم هیچ فرقی نکرد به نظرم با این قیمت میتونید کانسیلر های بهتری بخرید پس اشتباه منو‌ نکنید من فکر کردم چون پوشانندگی ضد آفتاب هاش خوبه ماله اینم خوبه ولی اصلا اینجوری نبود.

  • کاربر کاربر

    رنگش طبیعیه ولی خیلی پوشاننده نیست.چرب نیست و سریع باید به دورچشم زده بشه چون خشک میشه.در کل با توجه به قیمتش بد نیست

  • کاربر کاربر

    کاورش خوبه.برای ماهایی که آرایش سنگین نمی کنیم خوبه اما کمی خط میندازه مثلا وقتی می خندیم خط چروک زیر چشم برجسته میشه.نمیدونم شاید طبیعیه.شاید کانسیلر های دیگه هم اینطوری باشن.ولی در اینکه سیاهی زیر چشم رو نسبتا می پوشونه شکی نیست.

  • مهسا ولی اشرفی مهسا ولی اشرفی

    این کرم به منظور محافظت از دور چشم اگر استفاده بشه عالیه،۱۰۰‎٪ کانسیلر ارایشی قوی ای نیست

  • مهدیه پیرهادی مهدیه پیرهادی

    ارسال خوب بود پلمپ بود من دومین باره ازین محصول استفاده میکنم چون حساسیت بهش ندارم و باعث نمیشه چشمام بسوزه رنگ طبیعی داره،برای دور چشمای من مناسبه،ولی برای افرادی که پوست روشنی دارن تیرس نظرمو در مورد استفاده ازین محصول در تابستان و زمستان میگم: ببینید این محصول چون مرطوب کننده داره بنظرم برای تابستان و افرادی که مثل من پوست چرب داره خوب نیست اما من مقدار کمی پرایمر میزنم زیرش ضدآفتابه و برای افرادی که دنبال کاور بالا نیستن خوبه زمستون روی پوستتون عالی میمونه تابستان ها رد خط بجا میزاره امیدوارم مفید باشه

  • مرضیه  افتخاری مرضیه افتخاری

    من این کانسیلر رو چون spf داشتم. متاسفانه اصلا نمیشه بهش گفت کانسیلر چون پوشش دهی نداره. خیلی بد پخش میشه. برای پخش شدن باید کلی تلاش کنی. بعد از یه مدت زیر چشم میماسه. کلا راضی نبودم. هر چند بیشتر بخاطر خاصیت ضدآفتابش خریدم اما اینکه خوب محو نمیشه و میماسه خیلی بده

  • کاربر کاربر

    تو اطلاعات محصول مدل corpex و شماره ۱۰۲ زده شده ولی مدل cosmex و ۱۰۱ ارسال شده که خیلی روشنه و به درد کسایی که پوستشون سفیده میخوره

  • کاربر کاربر

    سلام .محصولات پریم باوجود ایرانی بودنش!!! اما کیفیت خوبی داره نسبت به محصولات ایرانی دیگری که در بازاره بنظرم مناسبتره ! این را بعنوان فردی، ، خدمتتون عرض مبکنم که در فیلد مراقبتی پوست و سلامت فعالم ! پکیجینگ خوبی داره ! بسته بندی و کیفیت تیوپش خوبه و فرمولاسیون هم با پوست سازگاره ! الیته با محصولات خارجی مثل کلینیک و ویشی و … قابل مقایسه نبست اما میتونه در اینده با بالاتر بردن سطح کیفیتی خودش قابل رقابت بشه ! بهرحال در مورد کانسیلر من راضیم . رنگ ۱۰۱ بنرم بهتر از این کد رنگ هست ! این دیگه خیلی نچراله! کاور کمی داره ! برای کسی که میخواد گودی چشمشو بپوشونه مناسب نیست ! اما برای کسی که بک درجه میخواد زیر چشمش روشن تر بشه و‌خیلی حساس روی کاور و روشن شدن نیست اسن را مگیره و یا کد روشنترشو‌که ۱۰۱ هست بگیره! از نظر پخش پذیری ، بنظرمپخش پذیری خوبی داره . نسبتا غلیظه ! نیاز نیست تا حجم زیادی زیر چشم بزنید با مقدار خیلی کم کل مساحت زیر چشمتون را میتونید بپوشونید . از نظر اسانس خوب و قابل قبوله ! اما یه چیزی رو هنوز در محصول متوجه نشدم و اون ایجاد میلیا است ! من از زمانی که استفاده میکنم زیر چشمم دانه های ریز شبیه میلیا داره ایجاد میشه . اما چون زیر این محصول کرم ابرسان دور چشم هم استفاده میکنم نمیدونم ایا بخاطر حجمبالای چربی اون هست یا ضدافتاب پریم ! چون مطمین نیستم نظری راجبش نمیدم ! Spf محصول هم ۲۵ هست که ای کاش ۳۰ بود یا حتی بیشتر چون پوست زیر چشم حستستر از قسمتهای دیگر پوست در مقابل نور خورشید هست و تکه spf بیشتر بود بنظرم مناسب تر بود . بطور کلی اگر دنبال ضد افتاب هستید اسن محصولو استفاده کنید . بعنوان کاور کننده قوی مناسبتون نیست ! جنبه کلینیکالی است خوبه! ضد افتاب و مرطوب کننده سبک.

  • M Azarfar M Azarfar

    پر پر بود انداختم رفت،عرق ک میکنی اب میشه،خط چروک میندازه بشدت،رنگش غیر طبیعی،کیکی میشه روی پوست

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    63

    قیمت و ارزش خرید

    62

    ابعاد یا سایز

    43

    تاریخ تولید یا مصرف

    25

    شباهت یا مغایرت

    0

    قیمت خرید کانسیلر پریم مدل Corpex Trio Active SPF 25 شماره 102

    لیست قیمت فروشندگان