بررسی محلول تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت محلول تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی

  • حجم: 5 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: سوئیس
  • اثرگذاری: تقویت کننده
  • نوع: محلول
  • ویژگی‌ها: جلوگیری از شکستگی ناخن

محلول تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی، محصولی است که برای تقویت و استحکام بخشیدن به ناخن‌ها طراحی شده است. این محصول با سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه مراقبت از ناخن، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین محلول‌های تقویتی در بازار شناخته می‌شود. در این مقاله به بررسی و نقد این محصول می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا با آن آشنا شده و تصمیم بگیرید که آیا این محلول برای شما مناسب است یا خیر.

بررسی محلول تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

محلول ساینتیفیک ماوالا، با نفوذ به لایه‌های داخلی ناخن، به تقویت کراتین، پروتئینی که ساختار اصلی ناخن را تشکیل می‌دهد، کمک می‌کند. این امر سبب افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری ناخن‌ها شده و از شکستن، خرد شدن و لایه لایه شدن آنها جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، این محلول حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری برای رشد و سلامت ناخن‌ها نیز می‌باشد. ویتامین B5، موجود در این محصول، به مرطوب نگه داشتن ناخن‌ها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی آنها کمک می‌کند. همچنین، مس موجود در آن، نقش مهمی در استحکام و ضخامت ناخن‌ها دارد. یکی از نقاط قوت این محلول، عدم وجود فرمالدئید در ترکیبات آن است. فرمالدئید، ماده‌ای شیمیایی است که در برخی از تقویت کننده‌های ناخن استفاده می‌شود و می‌تواند برای سلامتی مضر باشد. با این حال، لازم به ذکر است که برخی از افراد ممکن است به مواد دیگر موجود در این محلول، مانند رزین‌ها و حلال‌ها، حساسیت داشته باشند.

نحوه استفاده

استفاده از محلول ساینتیفیک ماوالا بسیار ساده است. کافی است روزی یک بار، به صورت یک لایه نازک، آن را روی ناخن‌ها و کوتیکول (پوست اطراف ناخن) خود بمالید. پس از استفاده، اجازه دهید تا محلول به طور کامل خشک شود. برای شستشوی دست‌ها بعد از استفاده از این محصول، نیازی به صبر کردن نیست.

نکات کلیدی:

  • قبل از استفاده از محلول، ناخن‌های خود را با آب و صابون بشویید و به طور کامل خشک کنید.
  • از لاک زدن یا استفاده از هر گونه محصول دیگر روی ناخن‌ها تا 24 ساعت پس از استفاده از محلول خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه حساسیت یا قرمزی پوست، استفاده از محلول را متوقف کنید.
  • این محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
نتیجه‌گیری

محلول تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی، محصولی موثر و کارآمد برای تقویت و استحکام بخشیدن به ناخن‌ها است. این محصول با نفوذ به لایه‌های داخلی ناخن، به تقویت کراتین و افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری آنها کمک می‌کند.

راهنمای انتخاب و خرید تقویت کننده ناخن

برای بسیاری از افراد ناخن به عنوان عضوی مرده در نظر گرفته می‌شود که نیاز به رسیدگی یا روتین خاصی ندارد. اما این موضوع کاملا اشتباه است. ناخن‌ها هم مانند هر عضو دیگری از بدن نیازمند رسیدگی، تقویت و مراقبت دارند تا بتوانند شادابی و طراوت خود را حفظ کنند. به همین دلیل ضرورت دارد که از بهترین تقویت کننده ناخن استفاده کنید تا یک مراقبت همه جانبه از ناخن‌های خود داشته باشید. فرقی ندارد که به دلیل ژنتیک، ناخن‌های ضعیفی دارید یا به دلیل عدم مراقبت صحیح، در هر صورت استفاده از یک محصول مرغوب و مناسب می‌تواند سلامتی را به ناخن‌های شما بازگرداند.

مشخصات محلول تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی

مشخصات فنی
حجم 5 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند سوئیس
شماره مجوز 1112597737746591
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات محکم کننده‌ی نوک ناخن‌های نرم - جلوگیری از شکستن و لایه لایه شدن

نظرات محلول تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی

  • سپیده آذریان پور سپیده آذریان پور

    سلام واقعا برای تیم متاسفم که با ترجمه نادرست دستور العمل این محصول، سلامتی و جان مردم را به خطر انداخته اند. قبل از استفاده این مایع باید کوتیکول و پوست اطراف ناخن ها را با روغن مخصوص کوتیکل چرب کنید تا محافظت بشه و موادی مثل فرمالدئید که در این محصول به کار رفته جذب بدن نشه. ضمنا این محصول را باید فقط روی قسمت انتهای ناخن اعمال کنید و از تماس ان با حلقه سفید روی ناخن و بیس ناخن جلوگیری کرد. بوی تند این مایع هم مربوط به فرمالدهید است. از تنفس شدید ان در محیط دربسته حتی المکان خودداری کنید. سعی کنید پنجره را باز کنید. پس از تبخیر، بوی ان رفع میشود و خطری ندارد. عملکرد محصکل بعد از سه بار استفاده در 10 روز برایم کاملا مشخص وموثر بود.

  • فرنوش قایدندومی فرنوش قایدندومی

    من ناخن هام خیلی شکننده اند ولی واقعا این تنها محصولیه که به شدتتتتت تاثیر مثبت میذاره روی سفتی ناخن. من محصولات برندهای دیگه رو هم امتحان کردم واقعا تاثیری ندیدم! مقدارش به نظر خیلی کوچولو و کمه ولی باتوجه به اینکه خیلی رقیقه و مثل آبه اگه مرتب استفاده کنید واسه ۳ ۴ ماه و حتی بیشتر جواب میده. همون فرچه رو که خیسه کافیه بکشید و احساس کنید ناخنتون خیس شده! همین! چشمتون رو هم میسوزونه باید دستتون رو از چشمتون فاصله بدید!‌ همچنین باید حواستون باشه موقع مصرف به ریشه ی ناخنتون نخوره و از وسط به نوک ناخن بزنید و دستتون رو پایین بگیرید که به ریشه نرسه. بعد از همون سه چهار ماه مصرف واقعا واقعا ناخنتون سفت میشه و دیگه انگار نیازی به استفاده اش نیست ولی بعد چند ماه ممکنه یکم دوباره نرم بشه. توصیه خود سازنده اینه که بعد از اینکه کلا ناخنتون خوب شد و محکم شد هفته ای یکبار به ناخن هاتون بزنید که اون محم بودنشون حفظ بشه! واقعا اگر به توصیه های سازنده گوش بدید و طبق دستورش استفاده کنید برای همیشه انگار مشکلتون از بین میره و درمان میشه ناختون٬ من شاید ۱۰ ساله ازش استفاده میکنم و شاید ۵ تا شیشه اش تو این سالها برام کافی بوده! فقط موقع استفاده مواظب باشید شیشه اش کج نشه و نریزه! خیلی مواظب باشید!

  • Nazanin Amiri Nazanin Amiri

    دوستان در مورد نحوه استفاده این محصول خواهش میکنم دقت لازم رو به عمل بیارید این محصول فوق العاده قوی و تاثیر گذار هست اما هفته ای یک الی دوبار باید استفاده شود نه بیشتر متاسفانه من بدون دقیق خوندن روش استفاده 4بار در روز اول استفاده کردم و شدیدا دچار حساسیت پوستی تاول و کهیر شدم دلیل این اتفاق هم فرمالدهید توی این محصول هست ک خیلی خطرناکه و در صورت تماس پوستی باعث بروز حساسیت پوستی تنفسی کهیر اشک اود شدن چشم ها و ... است پس دوستانی ک تمایل به استفاده دارند دقیقا متن طرز استفاده رو مطالعه کننده و از هرگونه تماس با سطح پوست خودداری شود در صورت استفاده صحیح فوق العاده محصول باکیفیت و عالی هست

  • مریم سیدمؤمن مریم سیدمؤمن

    من دستور آلمانیش رو خوندم و ترجمش رو برای شما هم میگذارم شاید بدردتون بخوره، این مایع را فقط روی سر ناخنها بزنید و مواظب باشید با پوست برخورد نکند، باید روی ناخنهای تمیز بزنید و بعد از زدن یک دقیقه صبر کنید تا خشک شود. تنها هفته ای دوبار استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید بعد از آن ماهی دوبار کافیست.

  • مینا کریمی مینا کریمی

    واقعا عالیه این محصول ناخن های من از لبه پوست پوست میشد و این اتفاق باعث میشد که بشکنن تا وقتی که ناخن کاشتم ولی نتونستم تحمل کنم و ریموو کردم بعد از ریموو کاشت ناخنام مثل یه پوست نازک شده بود به حدی که به جایی میخورد صعف میکردم خیلی نرم شده بودن دنبال یه محصول خوب بودم تا رو ناخنام جواب بده تا با این محصول آشنا شدم یکم تردید داشتم چون یک محلول دیگه از همین مارک خزیده بودم و بی تاثیر بود نظرات خوندم و با توجه به نظرات انتخاب کردم الان دوماهه دائما استفاده میکنم تو طرز استفاده ش نوشنه هفته ای دوبار ولی من گاهی هر روز گاهی یک روز درمیون میزنم چون خیلی ناخنام وضعش خراب شده بود تو این دوماه تغییرات ناخنام غیر قابال بیانه.... هم محکم شده هم دیگه پوسته نمیشه.... هم به صرفه ست هم عالیه چون جذب میشه و نمیخواد پاکش کنی دیگه .... مرسی

  • سارا اسلامی شهربابکی سارا اسلامی شهربابکی

    اثرش فوق العاده هست و به سرعت می بینین اما ظاهرا فرمالدهید داره که سمی هست من در کل توصیه می کنم+

  • فائزه نقوی فائزه نقوی

    عالیه من چند ساله مصرف میکنم زردی ناخن گرفتم با این به سرعت درمان شدم بی نظیره

  • لیلا سهم دینی لیلا سهم دینی

    من به مدت پنج سال ناخنام کاشت بودن اما یهو از کاشت و جلسات طولانی و مداوم ترمیم خسته شدم و کاشتم رو درآوردم و تصمیم گرفتم دیگه هیچوقت کاشت نکنم.این محلول رو برای بهتر شدن شرایط ناخنام بعد از کاشت گرفتم که انصافا نتیجه بخش بود و ناخنام از اون چیزی ک فک میکردم زودتر به حالت عادی برگشتن.بعد استفاده ش رو قطع کردم ناخنام مشکل خاصی نداشتن اما تا یه حدی ک بلند میشدن میشکستن..تااینکه بعد یه مدت تصمیم گرفتم حالا ک این محلول رو دارمش لااقل استفاده کنمش.فک نمیکردم رو ناخن های عادی و بدون مشکل چندان تاثیری داشته باشه ضمن اینکه بیشتر از یه سال از خریدش میگذشت و میترسیدم کهنه و خراب شده باشه..بااینحال استفاده ش رو شروع کردم،هفته ای دوبار عین لاک به تمام سطح ناخنم میزدم،البته علاوه بر این معمولا هفته ای یبار هم ناخن هام رو با وازلین یا روغن های طبیعی چرب میکنم تا سطح شون خشک و شکننده نشه..میشه گفت واقعا مؤثر بوده چون از اون ب بعد معمولا همیشه ناخنام بلند بوده و طول ناخنام حتی از ناخن های زمان کاشتم هم بلندتره جوری که دوستام تا از نزدیک نگاه نکنن باور نمیکنن کاشت نیست علاوه بر مؤثر بودن خوبی دیگه این محصول کاربرد راحتشه.اصلا چرب نیست کاملا مایع هست،،مثل لاک نیست و یه لایه ی خارجی سطح ناخن رو نمیپوشونه،تو چند ثانیه جذب میشه درنتیجه برای وضو گرفتن مشکلی ایجاد نمیکنه.باعث نمیشه ناخن سفیدک بزنه یا رنگش تغییر کنه و بااینکه خیلی کوچیکه،خیلی طول میکشه تا تموم شه.بوش فقط موقع زدنش حس میشه و بعدش اثری ازش نمیمونه و اینکه چندان آزاردهنده هم نیست،کمی مثل بوی دهان شویه های نعناییه..قیمتش هم کم نیست اما با توجه به مدت زمان طولانی ک میشه ازش استفاده کرد و در مقایسه با هزینه ی کاشت ناخن و هزینه ی مداوم ترمیم،بنظرم قابل توجیهه،خلاصه که من ازش راضی هستم

  • سمیه کاراندیش سمیه کاراندیش

    من هروقت میزنم ناخنم از کنار میشکنه چندبار امتحان کردم تا مطمئن شدم افتضاحه

  • مینا یعقوبی مینا یعقوبی

    فقط می‌تونم بگم عالیه اگر می‌شد عکس بزارم از قبل و بعد استفاده مطمئنا شما هم به اندازه من هیجان زده می‌شدید البته من از داروخونه تهیه کردم و نمی‌دونستم دیجی این محصولو داره بعد از 6 سال کاشت بالاخره ناخونای خودمو دارم بلند می‌کنم ،تو خریدش شک نکنید

  • زهرا پیربرناتن زهرا پیربرناتن

    بسیار موثر در استحکام ناخن و از لایه لایه شدن ناخن جلوگیری می کند

  • الهه حسنی الهه حسنی

    برای من که ناخونام واقعا داغون شده بود عالی بود ممنونم از

  • کاربر کاربر

    فوق العاده اس حدود بیست ساله این محلول رو مصرف میکنم البته احساس میکنم این اون محلول قدیمی نیست، هفته ای دوبار خوب دست و نخنهاتون رو تمیز کنید از این بزنید. البته روی شیشه نوشته فقط به انتهای ناخنها زده بشه ولی شما مثل لاک به کل صدف ناخن بزنید فقط مواظب باشید به پوست و کوتیکول اطراف ناخن نزنید چون فرمالدهید داره مخصوصا اگه زخم یا خراش داشته باشه میسوزه بعد از یه دوره مصرف تغییر رو در جنس ناخنتون به وضوح حس میکنید. علاوه بر این محصول، از روغن بادام تلخ و روغن کرچک و سایر روغنهای مغذی هم میتونید استفاده کنید، هم ارزونتر میفته هم تاثیر خوبی میذاره و هم همیشه در دسترس هست

  • کاربر کاربر

    براساس نظر مطلوب کاربران خریدم اما روی ناخن های من اثر که نداشت هیچ بلکه به محض استفاده ناخن هام یکی یکی خرد شد و شکست

  • صبا ارشادی صبا ارشادی

    بر روی ناخن هایی که لاله لایه میشوند خوب تاثیر میگذارد. ناخن انسان از ۳ لایه تشکیل شده، مکانیسم اثر این محصول با توجه به بروشور ایجاد چسبندگی بیشتر بین لایه های ناخن هست که باعث استحکام بیشتر آن میشود. محلول سریع جذب شده و استفاده بسیار آسانی دارد. جهت استفاده برای نوک ناخن است. بعد از ۳ بار مصرف در طول ۱۰ روز برای من موثر بود.

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    83

    تاریخ تولید یا مصرف

    25

    قیمت و ارزش خرید

    22

    ابعاد یا سایز

    0

    اصالت کالا

    0

    شباهت یا مغایرت

    0

    قیمت خرید محلول تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی

    لیست قیمت فروشندگان