بررسی کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

  • حجم: 500 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: انواع پوست
  • نوع: پمپی
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین گروه B

در میان چالش‌هایی که پوست رو به رو می‌شود، عواملی همچون آلودگی، تغییرات در آب و هوا، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید، عدم تغذیه مناسب، استرس و حتی عادات ناسالم می‌توانند به طرز چشمگیری روی وضعیت پوست تأثیر بگذارند. این عوامل باعث خشکی، پیری زودرس، ایجاد لکه‌های پوستی و از بین رفتن شادابی طبیعی پوست می‌شوند. برای مقابله با این مشکلات و حفظ سلامت و جوانی پوست، استفاده از محصولات مراقبتی مناسب و روش‌های بهداشتی منظم ضروری است. یکی از محصولاتی که به منظور تغذیه و آبرسانی عمیق پوست توسط کمپانی کامان عرضه شده است، کرم آبرسان مدل COLLAGEN از سری واتربمب است. این کرم با ترکیباتی مانند کلاژن و هیالورونیک اسید، توانایی حفظ رطوبت طبیعی پوست را داراست و بهبود وضعیت پوست را تسهیل می‌کند.

بررسی کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

محتوای کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN به‌صورت اصلی از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: کلاژن و هیالورونیک اسید. این دو عنصر معروف به توانایی‌های خود در حفظ رطوبت و تغذیه پوست معروفند. کلاژن که یک پروتئین مهم است، به تقویت و سفتی پوست کمک می‌کند و هیالورونیک اسید نیز موجب نرمی و آبرسانی به پوست می‌شود. این ترکیبات در کنار سایر مواد تشکیل‌دهنده مانند: عصاره آناناس، ویتامین A, ویتامین B1, ویتامین B3 و ویتامین B5 و عوامل مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده دیگر، سبب ترمیم و تجدیدسازی پوست می‌شوند.

آبرسانی عمیق و ماندگار

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست، رطوبت مورد نیاز آن را تامین کرده و تعادل آب و چربی پوست را حفظ و تنظیم می‌کند. این امر از خشکی، پوسته پوسته شدن و چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند.

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

کلاژن یکی از پروتئین‌های اصلی پوست است که به حفظ استحکام و خاصیت ارتجاعی آن کمک می‌کند. با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست کاهش می‌یابد که منجر به ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می‌شود. کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN با تحریک تولید کلاژن، به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و جوانسازی آن منجر می‌شود.

کاهش چین و چروک

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی موجود در پوست است که رطوبت پوست را حفظ کرده و آن را صاف نگه می‌دارد. با افزایش سن، میزان هیالورونیک اسید در پوست کاهش می‌یابد که منجر به ایجاد خطوط ریز و چین و چروک می‌شود. کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN با افزایش سطح هیالورونیک اسید در پوست، به کاهش چین و چروک و خطوط ریز کمک می‌کند. این کرم با فرمولاسیون ملایم و فاقد پارابن، برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس مناسب است.

نحوه استفاده

  • صبح و شب بعد از شستشوی صورت، مقدار مناسبی از کرم را به آرامی روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید تا جذب شود.
  • از تماس کرم با دور چشم خودداری کنید. در دور چشم و نقاط حساس بدن از محصولاتی که مخصوص آن نواحی ساخته شده است استفاده کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه حساسیت مصرف کرم را متوقف کنید.
نکات کلیدی

برای نتیجه گیری بهتر، از کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN به طور مرتب و روزانه استفاده کنید. می‌توانید از این کرم به عنوان پایه آرایش خود نیز استفاده کنید. برای آبرسانی بیشتر، می‌توانید از این کرم به همراه سایر محصولات مراقبت پوستی کامان مانند تونر و سرم استفاده کنید.

مشخصات کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

مشخصات فنی
حجم 500 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
شماره مجوز 6260623341582
سازگار با پوست‌های انواع پوست
جنس محفظه پلاستیک
ترکیبات بدون چربی
نوع محفظه پمپی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ویتامین‌های موجود B5

نظرات کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

  • محمود شیخی محمود شیخی

    برای همسرم سفارش دادم.محصولات کامان عالی هستن ولی با توجه به این که ما در اهواز زندگی می کنم و هوا بی نهایت گرم هست. تمام محصولاتی که سفارش دادیم در اوج گرما و با شرایط بد به دستمون رسید و از شدت گرما همه از بسته بندی بیرون ریخته بودن. به نظرم ارسال برای شهرهای گرمسیر باید با شرایط بهتری باشه. چون این محصولات در دمای خاصی باید نگه داری بشن...

  • الهام حسینی الهام حسینی

    این کرم عالیه. پوست من مختلط پیشونی و روی بینیم چربه و بقیه قسمت های پوستم خشک و حساسه و به پوستم خورد. زود تاثیرشو نشون داد. بوی خاصی نداره که بخواد اذیت کنه. حجمش خوبه و به قیمتش میخوره. فیلمش هم میذارم که فقط با همون 1 پاف کل صورتو پوشش میده پس خیلی به صرفه است. حتما پیشنهاد میکنم.

  • مهدی عروجی مهدی عروجی

    با این شرایطی که واسه کشور پیش اومده خیلی اجناس تقلبی زیاد شده ، حضور یه محصول با کیفیت ایرانی میتونه این دغدغه مردمو حل کنه ، امیدوارم در آینده هم کیفیتشو حفظ کنه

  • زهره امینی زهره امینی

    به نظرم برای پوست من مناسب بود من پوستم هم چربه هم مختلط

  • فاطمه دانیالی فاطمه دانیالی

    برند خوبیه که محصولات خوبی با قیمت مناسب داره، منتها تنها ایرادی که می‌تونم ازش بگیرم همین اسانسشه که واقعا هر وقت می‌زنم به صورتم خارش و حساسیت شروع میشه، البته پوستم بهش حساسیت نداره، ولی بوش باعث عطسه و آبریزش و خارش بینی می‌شه

  • سمیرا سیل سفور سمیرا سیل سفور

    معلوم نیست چی فرستادن من قبلا استفاده کرده بودم اینطوری نبود ولی از دیجی خریدم بوی بد و ترشی میده

  • کاربر کاربر

    اصلا خوب نبود باعث شد جوشهای بدی تو صورتم بزنه

  • سمانه خلج مهرآبادي سمانه خلج مهرآبادي

    من تازه این محصول رو خریدم،از این برند کلا راضیم ولی از این محصول خاص هنوز خیلی استفاده نکردم،اما دو دفعه ای که استفاده کردم پوستم قرمز شد و احساس گرما کردم،چون پوست حساسی دارم

  • مریم گندمی مریم گندمی

    اولین باره که از آبرسان استفاده میکنم و خیلی راضیم. حس طراوت خوبی به پوست میده.

  • مبینا هزارجریبی مبینا هزارجریبی

    من به شخصه از هر کرمی نمیتونم استفاده کنم. حس خفگی به صورتم میده. اما این کرم خخخیلی سبک و عالیه. حس تازگی میده به پوست

  • زهرا رحمانیان کوشککی زهرا رحمانیان کوشککی

    به مرور زمان پوست رو خیلی تیره میکنه

  • معصومه حسینی معصومه حسینی

    باقبلی که داشتم از نظر ظاهریکی از مارکها رو نداشت. نگران شدم که نکنه تقلبی باشه

  • کاربر کاربر

    از محصولات کامان کلا فرار کنید من تو عمرم جوش نزده بودم تا اینکه از محصولات کامان استفاده کردم

  • زهره شریفی زهره شریفی

    من راضی بودم از خریدم البته الان ارزون تر شده ولی باز هم اون قیمتی که من خریدم از همه جا ارزون تر بود پوست من مختلط و راضی بودم چند روزه استفاده میکنم و راضیم

  • سحر نیکخواه سحر نیکخواه

    اولین باره که از خرید میکنم وواقعا از خریدم راضی هستم

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    82

    ابعاد یا سایز

    81

    تاریخ تولید یا مصرف

    60

    قیمت و ارزش خرید

    54

    طعم یا رایحه

    51

    اصالت کالا

    38

    شباهت یا مغایرت

    15

    قیمت خرید کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

    لیست قیمت فروشندگان