بررسی کرم کنترل کننده چربی و آبرسان لافارر مدل 01 مناسب پوستهای چرب و مستعد آکنه

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کرم کنترل کننده چربی و آبرسان لافارر مدل 01 مناسب پوستهای چرب و مستعد آکنه

  • حجم: 75 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: پوست چرب
  • نوع: تیوپی
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین E و C

یکی از بزرگترین مشکلات پوست‌های مستعد جوش و آکنه عدم کنترل مناسب چربی پوست است. استفاده از محصولات کنترل کننده چربی پوست که خاصیت آبرسانی بالایی دارند می‌تواند این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند. کرم کنترل کننده چربی و آبرسان لافارر مدل ۰۱ یک محصول بی‌نظیر برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه به شمار می‌رود. این محصول تخصصی عرضه شده توسط برند معتبر و شناخته شده لافرر یک محصول وطنی است که پس از طی کردن مراحل مختلف کیفی، تست‌ها و بررسی‌های کلینیکی با هدف کاهش مشکلات پوستی ناشی ازعدم کنترل چربی روانه بازار شده است.

بررسی کرم کنترل کننده چربی و آبرسان لافارر مدل 01 مناسب پوستهای چرب و مستعد آکنه

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کرم آبرسان و کنترل کننده چربی لافارر مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه تولید شده است. این محصول کاملا بدون چربی و اصطلاحا (Oil Free) است و دارای فرمولاسیون بسیار سبک و زودجذب است که هیچ حس سنگینی و چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند. کرم کنترل کننده چربی و آبرسان لافارر مدل ۰۱ شامل ترکیباتی مانند آنانتیاکلرانتا، بابونه، آلوئه ورا، اولئانولیک اسید، زینک پی سی ای، سدیم هیالوورونات، آلانتوئین و اوره است. این محصول دارای خاصیت مات‌کنندگی است که باعث می‌شود درخشش ناخوشایند ناشی از چربی زیاد پوست به ویژه در زمان آرایش کردن از بین برود. از جمله ترکیبات موثر موجود در این کرم می‌توان به عصاره گل بابونه آلمانی اشاره کرد که دارای خاصیت ضد التهابی است. یکی دیگر از ترکیبات موجود در این کرم Extract دارای خاصیت کنترل ترشح چربی و ضدبراقی پوست، قابض و کوچک‌کننده منافذ است. وجود عصاره گیاه کالاندولا یا گل همیشه بهار در این کرم نیز از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. همچنین وجود عصاره آلوئه ورا خاصیت مرطوب کننده، تسکین دهنده و ضد التهاب این محصول را افزایش داده و آن را به یک محصول بی‌نظیر آب رسان و رطوبت بخش تبدیل می‌کند.

نحوه استفاده

این کرم یک محصول مراقبتی است که می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در روتین پوستی روزانه و شبانه افراد با پوست‌های چرب و مستعد آکنه داشته باشد. برای هر بار استفاده از این محصول باید مقدار مناسبی از کرم را روی سطح پوست قرار داده و با کمک ماساژهای کم فشار دورانی روی پوست تا زمان جذب از اثرات فوق العاده آن بهره‌مند شد. بهتر است این محصول را بعد از شستشوی پوست مستقیما روی پوست تمیز استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن به عنوان زیرساز آرایشی استفاده کرده و از خواص مات‌کنندگی آن برای پیشگیری از ایجاد درخشش پوست بهره‌مند شد.

مشخصات کرم کنترل کننده چربی و آبرسان لافارر مدل 01 مناسب پوستهای چرب و مستعد آکنه

مشخصات فنی
حجم 75 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
شماره مجوز 56/20180
سازگار با پوست‌های چرب
جنس محفظه پلاستیک
ترکیبات بدون چربی
نوع محفظه تیوپی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ویتامین‌های موجود E

نظرات کرم کنترل کننده چربی و آبرسان لافارر مدل 01 مناسب پوستهای چرب و مستعد آکنه

  • روشنک قرنی روشنک قرنی

    قیمتش برای یک کالای ایرانی واقعا زیاده فقط شگفت انگیز میشه خریدش معقوله. جنس خارجی نیست و تولیدکنندگان ایرانی کالاهاشونو به قیمت کالای خارجی که قبلا میخریدیم میفروشن. معلومه که انتظار خریداران برآورده نمیشه. حالا حالاها کالای ایرانی نمیتونه کیفیت کالاهای کشورای دیگه رو تولید کنه به هزار و یک دلیل دانشی و تکنولوژی و وجدانی!

  • کتایون حیدری کتایون حیدری

    پوستم رو خیلی چرب و سنگین می‌کرد و هرروز حداقل دو تا جوش می‌زدم؛ با وجود این‌که شوینده‌م کلینانس اَوِنه که شوینده‌ی قوی‌ایه و در کنارش کلیندامایسین هم استفاده می‌کردم. بعد از سه هفته مجبور شدم قطعش کنم. آب‌رسانیش بد نبود. آبکی بودنش رو دوست داشتم اما بافتش مثل بایورگا سبک نیست. برای پوست‌های حساس و خیلی چرب فکر نمی‌کنم مناسب باشه.

  • لیلا سهم‌دینی لیلا سهم‌دینی

    این کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان لافارر واقعا عالین و هیچ‌چی از محصولات خارجی کم ندارن.بسته‌بندی و ظاهرشون درعین سادگی شیکه و ترکیبات خیلی خوبی هم دارن.پوست من مختلط هست(پیشونی و بینی چرب،بقیه جاها نرمال،حتی گاهی وقتها خشک)،علاوه براینها پوستم تقریبا حساسه و مستعد قرمزی و اگزما.درحال حاضر هم همین شماره یک رو دارم(مخصوص پوست چرب).هم شماره دو رو(مخصوص پوست مختلط و نرمال).ولی قصد دارم در اسرع وقت شماره چهار که برای پوست حساس هست رو هم بگیرم.شماره یک برخلاف بقیه مدلها فاقدچربی هست.اون بوی بادام‌تلخ‌طور که شماره دو داره رو این نداره فقط یه بوی ملایم و عطری و خوشایند داره.درکل بهتره محصولات پوستی مخصوصا اونایی که برای صورت هستن عطر نداشته باشن ولی خوشبختانه عطر این اذیتم نمیکنه.بافت ژل‌مانند داره و وقتی رو پوست زده میشه اولش پوستمون ظاهر خیس‌طور پیدا میکنه.انگار که یه سرم آبرسان زده باشیم اما خیلی سریع جذب میشه و ظاهر پوست جوری میشه که انگار هیچ کرمی نزدیم.خیلی سبکه و حتی تو گرمای تابستون کلافه‌کننده نیست بااینحال کار آبرسانیش رو عالی انجام میده.من که پوست کاملا دهیدراته داشتم بعد از یه ماه استفاده روزانه ازش کاملا تغییر رو متوجه شدم اما شبها برای قسمتهای خشک‌تر پوستم کمی از این محصول رو تو کف دستم با دو قطره روغن هسته انگور ارگانیک میکس میکردم و به قسمتهای خشک میزدم.به قسمتهای چربتر هم که فقط خودش رو.چون روغن هسته انگور سبکه و باعث جوش نمیشه اینجوری رطوبت تو پوست به دام میفته.الان که گرمای هوا کمتر شده به این شکل استفاده میکنم که شماره یک رو صبح می‌زنم چون سبکه و اصلا پوست رو چرب نمیکنه.شماره دو رو شبها بعد از شستشوی صورتم با آب و برس دستی و ژل شستشوی روشن‌کننده درمالیفت میزنم چون درکل بهتره کرم شب‌مون کمی سنگین‌تر و مرطوب‌کننده‌تر از کرم روز باشه.اینو هم بگم که شماره یک برای آقایون هم خیلی مناسبه چون اصلا پوست رو چرب یا سفید نمیکنه. درمجموع خیلی‌خیلی دوسش دارم.اگه پوست چرب دارید حتما امتحانش کنید.اگه پوستتون چرب نیست بازم حتما امتحانش کنید منتها به جای سرم آبرسان یا کرم روز و حتما شماره‌ای که مخصوص نوع پوست خودتون هست رو هم بگیرید.اصلا با واتربمب یا مرطوب‌کننده کامان قابل مقایسه نیست و هزار برابر بهتره.لافارر برخلاف کامان نه باعث سوزش میشه نه جوش زیرپوستی نه کدر شدن پوست و دهیدراتگی رو رفع میکنه نه که تشدیدش کنه فقط اینکه امیدوارم لافارر به این رسیدگی کنه که چرا قیمت شماره یک رو همه‌جا تقریبا دو برابر قیمت بقیه خواهراش میدن؟این اصلا منصفانه نیست که بخاطر پرطرفدار بودن گرون‌تر باشه.من خودم ناچارم هربار صبر کنم تا شگفت‌انگیز شه و متاسفانه خیلیم دیر به دیر شگفت‌انگیز میشه.لافارر جان لطفا کیفیت محصولاتتون رو حفظ کنید و قیمتها رو کمی ملایم‌تر کنید که مصرف‌کننده تصمیم بگیره به جای محصولات خارچی محصولات خوب شما رو امتحان کنه.

  • کاربر کاربر

    من با این کرم افتضاح جوش زدم جوشهای عمیق و دردناک و فقط در حد چند ماه اول خوب بود بعدش جوشها شروع شد و وقتی کرمو گذاشتم کنار پوستم خوب شد، این کرمو به هیچ عنوان بهتون پیشنهاد نمیدم چون ممکنه با این جوش بزنید، با کرم مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه، همینقدر عجیب!

  • ساناز افشاری ساناز افشاری

    من روزای اول راضی بودم. بعد دو هفته استفاده صورتم جوش زد (پوستم چربه). بوش هم شدیده. با توجه به قیمتش اصلا اصلا اصلا نمیارزه. نتیجه میگیریم محصولات آرایشی بهداشتی رو تا از تو جعبه در اوردیم از قیافش خوشمون اومد نیایم نظر عالی بدیم. اول استفاده کنیم.

  • محیا توکلی زاده محیا توکلی زاده

    عالی پوستو چرب نمیکنه جوش نزدم در صورتی که پوست من خیلی حساسه خیلی مرطوب کننده های مختلفو تست کردم تا ب این رسیدم

  • فاطمه خسروی دهقی فاطمه خسروی دهقی

    کرمش خوبه ولی برای پوست های خیلی خیلی چرب مناسبه،چون وقتی میزنی پوست رو چرب نمیکنه و برق روی پوست نمیندازه و فوری جذب میشه انگار که هیچی روی پوستت نزدی

  • نرگس اسماعيلي نرگس اسماعيلي

    واسه افردای که پوست چرب و مستعد اکنه دارن واقعا خوبه تنها کرم ایرانیه که این قابلیت رو توش دیدم هم ظاهرش شیکه هم بوی خوبی میده هم واقعا کاراییایی که براش نوشته رو انجام میده

  • کاربر کاربر

    من پیش متخصص رفتم و جوشام خوب شده بود که متاسفانه با استفاده از این محصول باز جوش زدم, اصلا نمیشه به نظرات دوستان توجه کرد!

  • پگاه بهنام پگاه بهنام

    سلام دوستان گفتم تجربه خودم رو در مورد این محصول براتون بگم اگه کسی وسواس و حساسه بدونه که چی داره میخره من پوستم خیلی چربه و تقریبا کنار بینیم منافذ باز دارم یکی از چیزهایی که منو ازار میده و بدم میاد برق زدن پوسته و کلی کرم مات کننده خارجی تا به الان استفاده کردم برای این موضوع که دو سه برابر این محصول قیمتشون بوده که بعضیاشون رو با دو سه بار استفاده دیگه استفاده نکردم چون نه تنها مات نمیکرده پوستم رو بلکه بدتر چرب میکرده مات کننده قبلی که داشتم اوسرین آلمان بود که واقعا قدرت گنترل چربی و مات کنندگیش عالی بود حتی قدرت ترمیم کنندگی هم داشت که البته الان دیگه پیدا نمیشه برای همین من این محصول رو خریدم خب براتون بگم که تقریبا بوی ادکلن داره من حساس نیستم به بو ولی کسایی که حساسن ممکنه اذیتشون کنه تقریبا بافتش شله و به راحتی و با مقدار کم کل پوست رو پوشش میده و به محض استفاده کامل جذب پوست میشه و اصلا حس چرب بودن یا چسبندگی نداره یعنی کاملا ایده آل برای پوست چرب و اینکه کامل پوست رو مخملی و مات نگه میداره پوست رو نرم میکنه و میزان آبرسانیش برای پوست چرب خوبه ولی برای پوست نرمال یا خشک کمه و ممکنه که به اندازه کافی آبرسانی نکنه و در مورد جوش نمیتونم نظری بدم چون پوستم اصلا جوش نمیزنه با جمع بندی کلی میتونم بگم به پای مات کننده اوسرین که داشتم میرسه با این تفاوت که من اونو ۳ برابر خریده بودم و اینکه کسایی که پوست خیلی چربی دارن و روی این موضوع حساسن این محصول به خوبی چربی پوستشون رو کنترل میکنه و بافت پوست رو زیبا میکنه کسایی که پوست چرب دارن در خریدش شک نکنن

  • رومینا رضائیان رومینا رضائیان

    کاملا ماته بافتش خیلی خوبه مابین کرم و ژله خیلی راحت و سریع جذب میشه منافذ یکم میبنده و اصلا چرب نیست مدت طولانی پوست مات نگه میداره برای پوست چرب یک گزینه عالیه

  • زهره حیدری زهره حیدری

    من پوست خیلی چربی دارم. مرطوب کننده های زیادی از برندهای مختلف و گرونتر را امتحان کردم. ولی این کرم از همه بهتر بود ! بعد از آبرسانی و جذب توسط پوست، پوست را کاملااا مات و مخملی میکنه. بینظیره

  • mahdi pk mahdi pk

    من تقریباً حدود یک سال میشه که از محصولات لافارر استفاده میکنم این کرم کیفیت خوبی داره و قدرت تاثیر گذاریش هم خیلی خوبه و پوست رو کاملاً مخملی میکنه و بعد از حدوداً دو هفته استفاده حتی جوش زدن های صورت رو تقریباً به صفر میرسونه منتها قیمتش خیلی زیاده چرا که محصولات مشابه قیمت خیلی پایین تری دارن

  • حسن رضائی نسب حسن رضائی نسب

    از وقتی کالاهای وارداتی کمیاب شدن شرکتهای داخلی قیمتهاشون سرسام آور افزایش یافته و به نظرم اصلا حمایتی از مصرف کننده نمیشه قیمتها اصلا منطقی نیست !!!

  • طیبه جبری طیبه جبری

    ابرسان و مرطوب کننده ی خوب برای پوست چرب میخواید از دست ندید

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    85

    شباهت یا مغایرت

    67

    تاریخ تولید یا مصرف

    65

    طعم یا رایحه

    59

    ابعاد یا سایز

    44

    اصالت کالا

    33

    قیمت و ارزش خرید

    30

    قیمت خرید کرم کنترل کننده چربی و آبرسان لافارر مدل 01 مناسب پوستهای چرب و مستعد آکنه

    لیست قیمت فروشندگان