بررسی رنگ مو پيكارو مدل 9.10 رنگ نقره ای

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت رنگ مو پيكارو مدل 9.10 رنگ نقره ای

  • حجم: 120 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره رنگ: 9.10
  • رنگ: نقره ای
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین

رنگ مو پیکارو مدل 9.10 حجم 120 میلی لیتر رنگ نقره‌ای ویژگی‌های منحصر به فردی داشته که موجب جلب توجه و رضایت مشتریان در سال‌های اخیر شده است. این رنگ مو با پوششی عالی و منحصر به فرد از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری کرده و موجب درخشندگی و لطافت موهای بانوان محترم می‌شود. رنگ مو پیکارو رنگ نقره‌ای با دارا داشتن حداقل آمونیاک کمترین آسیب را به مو می‌زند. از این رو این محصول انتخابی مناسب و استثنایی برای افرادی به شمار رفته که به دنبال شادابی و طراوت موهای خود هستند. این برند ایرانی با تولید محصولی به رنگ نقره‌ای و با کیفیت بالا به موهای بانوان شادابی و نرمی را هدیه داده که منجر به محبوبیت آن نه تنها برای بانوان در منزل بلکه برای سالن داران و آرایشگران نیز شده است. به عزیزانی که تمایل دارند تا موهای خود را با رنگ نقره‌ای رنگ سازی کنند توصیه شده تا از این محصول برای دریافت نتیجه بهتر بهره ببرند.

بررسی رنگ مو پيكارو مدل 9.10 رنگ نقره ای

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

 رنگ مو پیکارو مدل 9.10 حجم 120 میلی لیتر رنگ نقره‌ای حاوی روغن‌هایی اعم از روغن زیتون و روغن کنجد بوده که منجر به نرمی و رشد موهای مصرف‌کنندگان می‌شود. از طرفی این محصول غنی از ویتامین بوده و دارا داشتن موادی همچون نرم کننده، جوانه گندم و آلوئه ورا از خشکی موهای این عزیزان جلوگیری به عمل می‌آورد. اشخاصی که از شکنندگی موهای خود رنج می‌برند، می‌توانند این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کرده و در مدت زمانی کوتاه به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. رنگ موی پیکارو رنگ نقره‌ای برای افرادی کاربرد داشته که به دنبال موهایی با شادابی چشمگیر و با طراوت هستند. این رنگ مو به هیچ عنوان به موهای این افراد آسیب نمی‌رساند. از این رو این اشخاص می‌توانند تنها با پرداخت مبلغی با شروع قیمت ۷۰ هزار تومان این محصول را خریداری کنند.

 نحوه استفاده

 روش استفاده از رنگ مو پیکارو مدل 9.10 حجم 120 میلی لیتر رنگ نقره‌ای بدین صورت بوده که مصرف‌کنندگان محترم می‌توانند به نسبت لازم این محصول را با اکسیدان مخلوط کنند. این افراد می‌توانند رنگ مو نقره‌ای را پس از دسته‌بندی تارهای مو به آن‌ها زده و در مدت زمان تقریبی ۲۵ الی ۴۵ دقیقه صبوری کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

 سهولت استفاده از این محصول موجب شده تا طیف گسترده‌ای از افراد در سال‌های اخیر تمایل به خرید آن را داشته باشند. کیفیت بی‌نظیر و منحصر به فرد رنگ مو پیکار منجر به ایجاد نتیجه‌ای مطلوب برای مصرف‌کنندگان می‌شود.

مشخصات رنگ مو پيكارو مدل 9.10 رنگ نقره ای

مشخصات فنی
حجم 120 میلی‌لیتر

نظرات رنگ مو پيكارو مدل 9.10 رنگ نقره ای

  • مژده رضازاده خالدی مژده رضازاده خالدی

    خوبه با قیمت مناسب

  • عکس خوانده نمی‌شود

    قیمت و ارزش خرید

    100

    کیفیت و کارایی

    100

    قیمت خرید رنگ مو پيكارو مدل 9.10 رنگ نقره ای

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.