بررسی رنگ مو مدیا سری خاکستری شماره 8.1 رنگ بلوند خاکستری روشن

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت رنگ مو مدیا سری خاکستری شماره 8.1 رنگ بلوند خاکستری روشن

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره رنگ: 8.1
  • رنگ: بلوند خاکستری روشن
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین C

رنگ مو مدیا سری خاکستری شماره 8.1 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند خاکستری روشن در سال‌های اخیر بسیار مطرح و محبوب شده است. فرمولاسیون قوی این رنگ و غلظت بالای آن موجب شده تا موهای سفید به خوبی رنگ بگیرند. به عبارتی این محصول با پوششی بی‌نظیر و منحصر به فرد از سفید شدن زود هنگام موهای بانوان جلوگیری به عمل می‌آورد. کیفیت بالای این محصول حین تولید موجب شده تا هیچ گونه آسیبی به موهای مصرف‌کنندگان نرسد و موجب درخشش موهای این افراد بشود. رنگ مو مدیا حاوی مقدار زیادی از ویتامین بوده و با دارا داشتن مواد مغذی از ساقه محافظت می‌کند. رنگدانه‌های قوی رنگ مو مدیا بلوند خاکستری موهای سفید بانوان عزیز را به شیوه‌ای نظیر کاملاً پوشش داده و موجب خشکی آن‌ها نمی‌شود. خریداران محترم نه تنها برای استفاده شخصی در منازل خود بلکه در سالن‌های آرایشی نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. ساختار طبیعی مو بلوند خاکستری همراه با دانه‌های غنی به شیوه طراحی شده که ماندگاری و دوام بالایی برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند.

بررسی رنگ مو مدیا سری خاکستری شماره 8.1 رنگ بلوند خاکستری روشن

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

 رنگ مو مدیا بلوند خاکستری روشن شماره 8.1 حجم 100 میلی لیتر مناسب برای بانوان بوده و حاوی ویتامین C است. این محصول به واسطه دارا داشتن مواد مغذی مورد نیاز از موهای بانوان حفاظت کرده و موهایی ابریشمی را به آن‌ها هدیه می‌دهد. در تولید این محصول از رنگدانه‌های مجاز استفاده شده تا هیچ آسیبی متحمل موهای این افراد نشود. افرادی که به دنبال محصولی با ساختار ایمن و طبیعی باشند می‌توانند رنگ مو مدیا بلوند خاکستری روشن را خریداری کرده و ضمن اعتماد به کیفیت بالای این محصول در خصوص پوشش دهی موهای سفید نیز اطمینان کامل داشته باشند. خریداران محترم می‌توانند با پرداخت مبلغی حدودی با شروع قیمت ۷۰ هزار تومان سفارش خود را به ثبت برسانند. خرید این محصول با کیفیت بالا هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی امکان‌پذیر بوده و هم از طریق سایت‌های مربوطه نیز امکان ثبت سفارش وجود دارد.

نحوه استفاده

 رنگ مو مدیا سری خاکستری شماره 8.1 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند خاکستری روشن لازم است تا به نسبت یک به یک با اکسیدان مخلوط شود. برای جلوگیری از ایجاد حساسیت مصرف‌کنندگان محترم می‌توانند مقداری از این ترکیب مد نظر را روی پوست خود امتحان کرده و سپس عمل رنگ‌سازی موهای خود را انجام دهند.

 بانوان محترم پس از انجام این امر می‌توانند بعد از مدت زمان ۳۰ الی ۴۵ دقیقه موهای خود را آبکشی نمایند. آبکشی مو با آب ولرم به نسبت بهتر بوده تا رنگ دلخواه این عزیزان تثبیت شود. ماندگاری بالای این محصول موجب شده تا خریداران عزیز پس از یک بار استفاده قادر باشند تا در مدت زمانی طولانی از رنگ موهای دلخواه خود لذت ببرند و سفیدی موهای خود را بپوشانند.

مشخصات رنگ مو مدیا سری خاکستری شماره 8.1 رنگ بلوند خاکستری روشن

مشخصات فنی
رنگ خاکستری
مشخصه رنگ بلوند خاکستری روشن
حجم 100 میلی‌لیتر
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود C
طراحی شده برای بانوان
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
مشخصات ویژه دارای ویتامین
شماره مجوز 56/12251
شماره رنگ 8.1
کشور مبدا برند ایران

نظرات رنگ مو مدیا سری خاکستری شماره 8.1 رنگ بلوند خاکستری روشن

  • کاربر کاربر

    من بار چندم که استفاده می کنم چون نصف این رنگ رو با رنگ ۷.۱ بیول قاطی میکنم و یه رنگ خیلی خوب به موها میده و اصلا قرمزی نمیده

  • کاربر کاربر

    خاکستریش قشنگه راضی هستم

  • کاربر کاربر

    خوب

  • ماهور خلجی ماهور خلجی

    برای پوشاندن زردی مو خوبه

  • کاربر کاربر

    خوبه قبلاا استفاده کردم

  • هیوا یاراحمدی هیوا یاراحمدی

    سالهاست مادرم از این برند استفاده می کنن

  • مریم لایق مریم لایق

    کیفیت خوبی داشت

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    100

    قیمت خرید رنگ مو مدیا سری خاکستری شماره 8.1 رنگ بلوند خاکستری روشن

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.