بررسی کانسیلر یانگمی شماره 01

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کانسیلر یانگمی شماره 01

  • حجم: 3 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: چين 
  • سازگار با: انواع پوست
  • مناسب رنگ پوست: روشن
  • ویژگی‌ها: پوشانندگی بالا، بافت بسيار سبک 

امروزه همگان می‌دانند که برای داشتن چهره‌ای زیبا، نیازمند پوستی صاف و یکدست هستند، از این رو همواره نخستین گام در انجام آرایش استفاده از کرم پودرها و مهم‌تر از آن کانسیلر می‌باشد. کانسیلرها به عنوان تصحیح کننده‌های رنگ و با بافتی فشرده تر و قوی تر از کرم‌پودرها، به خوبی قادر به پوشاندن عیوبی چون سیاهی، کبودی، قرمزی و گودر زیر چشم بوده و همچنین در کسری از ثانیه هر گونه جای جوش، آکنه، لک، اسکار و تیرگی پوست را محو نموده و در نتیجه پوستی یکدست و شفاف را به شما هدیه می‌کنند. استفاده از کانسیلر به افراد و متخصصان میکاپ کمک می‌کند تا عیوب پوستی را پوشانده و جلوه‌ی اجزای صورت بویژه چشم ها را بیشتر نمایند.

بررسی کانسیلر یانگمی شماره 01

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کانسیلر یانگمی شماره 01 یکی از بهترین کانسیلر های ضد آکنه موجود در بازار و مناسب انواع پوست بویژه پوست چرب می‌باشد. این محصول با قابلیت پوشانندگی بالا و مقاومت بی‌نظیر در برابر آب و تعرق می‌تواند شما را در داشتن پوستی صاف برای مدتی طولانی و بدون ریزش و جذب به پوست یاری نماید. بافت سبک و مخملی این کانسیلر با ایجاد رنگی طبیعی و مات به خوبی قادر به پوشاندن عیوب پوست خصوصا در نواحی اطراف چشم و هر نقطه‌ی دیگر که دارای منافذ باز، قرمزی، جای جوش و زخم، تیرگی، لک، خطوط و چروک ریز و... می‌باشد. گفتنی است که ترکیبات این فرآورده با دارا بودن خواص نرم و مرطوب کنندگی خود، علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست به افزایش شادابی و جوانی آن کمک شایانی می‌نمایند. از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد آن نیز عدم بر جای گذاشتن هرگونه اثر لک، چربی و سنگینی روی پوست بوده و بدون ماسیدگی ی رنگ پوست را کاملا یکدست می‌نماید. حتی افراد مستعد آکنه نیز می‌تونند با آسودگی خاطر از این محصول بهره ببرند.

نحوه استفاده

کانسیلر یانگمی شماره 01 با حجم 3 میلی‌لیتر و دارای اپلیکاتور نرم و در رنگ روشن به تولید رشیده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

  • شیوه استفاده: پیش از انجام آرایش و بر روی پوست تمیز، مایع کانسیلر را بوسیله‌ی اپلیکاتور بر روی نواحی مورد نظر قرار داده و به آرامی پخش نمایید. پس از آن می‌توانید از کرم پودر استفاده نموده و میکاپ خود را کامل کنید.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کانسیلر

انتخاب بهترین کانسیلر با توجه به ارتباط مستقیم آن به سلامتی پوست، بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم همواره از مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین کانسیلر ایرانی و خارجی استفاده کنید. خوشبختانه در بازار آرایشی و بهداشتی، انواع بهترین کانسیلر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و البته کیفیت بسیار خوب قابل خریداری است. توجه به این موضوع نیز ضروری است که حتما با مطالعه نقد و بررسی تخصصی کانسیلرها، بهترین گزینه را متناسب با جنس پوست خود که چرب، معمولی، مختلط یا خشک است، انتخاب کنید. تا بدین ترتیب بتوانید بهترین نتیجه را از استفاده کانسیلر دریافت کنید.

مشخصات کانسیلر یانگمی شماره 01

مشخصات فنی
حجم 3 میلی‌لیتر

نظرات کانسیلر یانگمی شماره 01

  • کاربر کاربر

    من تو خرید کانسیلر آدم موفقی نبودم.البته به صورت اینترنتی.اینو به کامنتا اعتماد کردم و چون قیمتشم زیاد نبود ریسک خریدشو کردم.جدا خوب بود.حداقل از خیلی کانسیلرهایی که دیدم و خریدم بهتر.غلیظه و کامل باید بلند بشه.من پوستم چربه و چیزی زیرش استفاده نکردم اما کسایی که پوست خشک دارن به نظرم باید زیرسازی کنن حتما.ضمنا روشن ترین شماره این برنده.من با توجه به قیمتش ازش راضی بودم.دوستان لطفا از خریداتو عکس بکیرید که راحت تر به انتخاب خرید دیگران اعتماد کنیم و ببینیم.

  • زهرا رضایی زهرا رضایی

    باتوجه به قیمتش کانسیلر خوبی هستش بوی بد و آزردهنده ای نداره بوی کرم طوری داره پوشانندگی متوسط داره تناژ روشن و خوشرنگی داره من پوست سفید روشنی دارم ، این کانسیلر برای من مناسب بود برای پوست چرب خیلی مناسب هستش ، نمیماسه باتوجه به سبکی و کاور متوسطی که داره مناسب استفاده روزانه هستش من این کانسیلر برای استفاده روزانه خریدم هم قیمتش مناسبه هم پوشش مناسب و سبکی داره ممنونم .

  • رضا بزرگی رضا بزرگی

    این محصول برای چه کسانی خوبه؟ _برای کسانی که آرایش کم می کنن و همچنین آرایش های غلیظ رو دوست ندارن یا برای استفاده روزانه که می خواین یه آرایش مخفی داشته باشید کاور خیلی بالایی نداره که این واسه افرادی مثل ما عالیه می تونید به عنوان یه کرم پودر سبک هم استفاده کنید رنگ روشنی داره و برای پوست های روشن مناسبه این محصول برای چه کسانی مناسب نیست؟ کسانی که آرایش غلیظ می کنن و زیاد آرایش می کنن کاور بالا و حجم بالا می خوان امیدوارم تو خریدتون بهتون کمک کرده باشم لایک یادتون نره

  • کاربر کاربر

    خیلی خوبه عاشقشم

  • تسنیم ارجمندی تسنیم ارجمندی

    مناسب برای پوست روشن یه ته رنگ گلبهی جذاب داره برای بار دومه میخرم

  • ملیکا توفیقی ملیکا توفیقی

    پوشانندگی و ماندگاریش خوبه، اما مقدارش خیلی کمه فقط من دو تا شماره ۰۱ میخواستم اما برام یدونه ۰۱ و یدونه ۰۲ فرستادن، البته فرق آنچنانی ندارن با هم

  • کاربر کاربر

    وقتی میخوای بلند کنی تقریبا پاک میشه و هیچ اثری ازش نمیمونه

  • کاربر کاربر

    کانسیلر خوبیه پوشانندگی خوبی داره و برای پوست های گندمی و روشن مناسبه. بوی خیلی خوبی هم داره. فقط نمیدونم چرا مال من وقتی بسته میشه از لای درش یکم بیرون میاد و کیف آرایشی رو کثیف میکنه.

  • پ جعفرزاده پ جعفرزاده

    ممنون از فروشنده کوتکا که محصول اصل فرستادن.

  • طناز خادم همدانی طناز خادم همدانی

    نسبت به قیمت واقعا عالیه و یه گلبهی ریزی هم داره که به شدت جذابش میکنه

  • کاربر کاربر

    نسبت به قیمت مناسبی که داره کیفیتش خوبه کاور سبک و کمی داره ولی اگر بیشتر بزنی کاور بیشتری میده مات نیست و مرطوب کنندگی داره ولی فک نمیکنم برای پوستای چرب بهترین انتخاب باشه تناژ صورتی و خیلی روشنی داره ولی رنگش قشنگه

  • فاطمه صالحی نجف آبادی فاطمه صالحی نجف آبادی

    خیلی خوبه من شک داشتم برای خریدش ولی وقتی اومد واقعا خیلیییی ذوق زده شدم براش هم خیلی پوشش دهیش خوب بود هم اصلا بجای کدم پودر میشد ازش استفاده کرد برای کسایی ک پوستشون صافه و هم خیلییی راحت پخش میشد و بعد هم ماسیده نمیشد روی صورت (من پودر فیکس هم زدم که ماسیده نشد ) کلا خیلی خوبه حتما بخرید ولی دقت کنید از کدوم فروشنده میخرید حتما امتیاز فروشگاه رو مدنظر قرار بدید.

  • حوا محمدی حوا محمدی

    کانسیلر بوی خیلی خوبی میده کیفیتش بالاست

  • کاربر کاربر

    رنگش قشنگه ولی... اگه خیلی نزدیک به چشم زده بشه چشم رو میسوزونه و فکر میکنم بخاطر مواد معطر داخلش باشه پوشانندگی متوسط داره برای پوست چرب مناسب نیست بلند کردنش هم با اسفنج یکم سخته پودر فیکس رو میخوره انگار هیچی نزدی من دیگه برای چشم استفاده نمیکنم ازش فقط واسه کانتور ملایم چون کاورش خیلی پایینه

  • کاربر کاربر

    خیلی معمولی و کاور کمی داره من شماره یک سفارش دادم دو فرستادن

  • عکس خوانده نمی‌شود

    شباهت یا مغایرت

    0

    ابعاد یا سایز

    38

    کیفیت و کارایی

    74

    قیمت و ارزش خرید

    90

    تاریخ تولید یا مصرف

    100

    اصالت کالا

    100

    قیمت خرید کانسیلر یانگمی شماره 01

    لیست قیمت فروشندگان