بررسی کانسیلر شون سری Appealing شماره A03

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کانسیلر شون سری Appealing شماره A03

  • حجم: ۲.۵ میلی‌لیتر 
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: انواع پوست
  • مناسب رنگ پوست: تیره
  • ویژگی‌ها: آبرسان، ضد آب، ضد چروک، دارای روغن بادام 

حتما شما نیز تا کنون نام کانسیلر را شنیده‌اید! این محصولات به عنوان تصحیح کننده رنگ در واقع نوعی پوشاننده یا کرم پودر بسیار فشرده با پیگمنت‌های قوی برای پوست هستند. کانسیلرها به عنوان زیرساز آرایش نیز استفاده شده و قادر به محو هرگونه اختلاف رنگ، سیاهی زیر چشم، انواع لک، جای جوش و زخم، اسکار و سوختگی و بطور خلاصه عیوب پوستی بوده و استفاده از آن سبب صاف و یکدست شدن پوست می‌گردد.

بررسی کانسیلر شون سری Appealing شماره A03

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کانسیلر شون سری Appealing شماره A03 مناسب پوست‌های معمولی و چرب بوده و پس از مدتی استفاده از آن شرایط پوستی بهتری را تجربه خواهید کرد. این محصول با فرمولاسیون ایمن و ضد حساسیت خود مناسب انواع پوست می‌باشد و بدون ایجاد خشکی و قرمزی به راحتی انواع عیوب پوست را خواهد پوشاند. روغن بادام که اصلی‌ترین ماده بکار رفته در این فرآورده می‌باشد به افزایش سلامت پوست، نرمی و تغذیه کنندگی آن می‌پردازد. همچنین با خواص آنتی‌اکسیدانی غنی خود سبب خنثی شدن آثار نامطلوب رادیکال‌های آزاد شده و با رطوبت رسانی عمیق خود به محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید کمک فراوانی می‌کند. بافت نرم و سبک و در عین حال پوشانندگی بالا و مقاومت آن در برابر آب و تعرق سبب شده تا برای مدتی طولانی از پوست صاف و یکدست خود لذت ببرید. این محصول یکی از بهترین کانسیلر های گیاهی موجود در بازار و حاوی روغن بادام، گلیسیرین، روغن کستر، کافئین و تیتانیوم دی اکسید و ترکیبات مغذی و آنتی اکسیدان می‌باشد. به علاوه خواص آنتی‌باکتریال این کانسیلر در کنار روغن ها و ترکیبات آنتی اکسیدان سبب پیشگیری و بهبود چین و چروک اطراف چشم می‌گردد.

نحوه استفاده

کانسیلر شون سری Appealing شماره A03 با حجم 2.5 میلی‌لیتر و بصورت مایع، به همراه اپلیکاتور پدی نرم در رنگ گندمی متمایل به تیره تولید شده و در دسترس کاربران قرار دارد.

  • شیوه استفاده: پس از شستشو و خشک کردن پوست، مقدار کافی از مایع کانسیلر را به واسطه‌ی اپلیکاتور روی نقاط مد نظر گذاشته و پخش نموده تا جذب گشته و پوششی صاف به دست آید.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کانسیلر

انتخاب بهترین کانسیلر با توجه به ارتباط مستقیم آن به سلامتی پوست، بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم همواره از مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین کانسیلر ایرانی و خارجی استفاده کنید. خوشبختانه در بازار آرایشی و بهداشتی، انواع بهترین کانسیلر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و البته کیفیت بسیار خوب قابل خریداری است. توجه به این موضوع نیز ضروری است که حتما با مطالعه نقد و بررسی تخصصی کانسیلرها، بهترین گزینه را متناسب با جنس پوست خود که چرب، معمولی، مختلط یا خشک است، انتخاب کنید. تا بدین ترتیب بتوانید بهترین نتیجه را از استفاده کانسیلر دریافت کنید.

مشخصات کانسیلر شون سری Appealing شماره A03

مشخصات فنی
حجم 2.5 میلی‌لیتر
شماره رنگ A03
شماره مجوز 7640257763510054
سازگار با پوست‌های انواع پوست
سایر مشخصات - ضد چروک- حاوی روغن بادام
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
مناسب برای رنگ پوست برنزه

نظرات کانسیلر شون سری Appealing شماره A03

  • نرجس  چراغیان نرجس چراغیان

    کانسیلر فوق العاده ای تست پوشانندگی و رنگشو واستون داخل عکس و فیلم گذاشتم ..رنگش هم تن صورتی داره ولی نه زیاد

  • یگانه غریبی یگانه غریبی

    برای من یه روز زود تر از روز مقرر رسید دوباره تهیه اس میکنم نسبت به قیمتش کیفیت خیلی خوبی داره چند ماه پیش نظر دادم الان میخوام کاملش کنم : ۱. برای پوستای خشک توصیه اش نمیکنم ۲.زود باید بلند شه ۳.اگه چروک زیاد دور چشمتون دارید براتون‌مناسب نیست چون توی چروکا جمع میشه ولی اگه چروکای ریز دارین براتون اوکیه ۴.سعی کنید وقتی بلندش کردید با پنکیک یا پودر فیکس ، فیکسش کنید تا هم‌ماندگاریش بره بالا هم پیگمنتش بیشتر شه و هم‌کمتر توی چروکاتون جمع شه ۵. یه‌کوچولو چشمو‌میسوزونه ولی بعد از چند دقیقه اوکی میشه لازم به ذکره من‌چشمای حساسی ندارم احتمال میدم برای چشمای حساس اوکی نباشه ۶.من پوست گندمی متوسط تا تیره دارم و تقریبا برای من روشن بود ولی من‌میزان روشنیش رو دوست داشتم‌چون جلوه قشنگی روی کرم پودر ایجاد میکرد و هایلاتش روی پوستم قشنگ بود ۷. زود تموم‌میشه ۸.اپلیکاتورش رو هم من دوست داشتم‌ ۹. درکل توصیه اش میکنم

  • فاطمه نوائیان فاطمه نوائیان

    با کانسیلر مای فرقی نداره فقط یکم غلیظ تره . من زیر چشمام خیلی سیاهه و این در مقایسه با میبلین اصلا برام کارایی نداشت

  • صبا سبزواری صبا سبزواری

    عکسش رو می ذارم، تن روشنی داره، زیر تنش سفید صورتیه که خب به هر پوستی نمیاد، برای پوست من باید کمی زردی داشته باشه، خیلی غلیظه

  • مینا جعفری مینا جعفری

    رنگ و پوشش دهی خوبی داره ولی چشمای منو میسوزونه در حدی که بایپ پنج دقیقه صبر کنم بعد ارایشمو ادامه بدم ، فقط همون موقع که میزنی یه مقدار چشمو میسوزونه بعدش اوکی میشه ، خوبم روی پوست میشینه

  • شیوا خانعلی دوست شیوا خانعلی دوست

    خانم هایی ک میگن زیر چشم میماسه اینو باید بدونن ک شما بهترین کانسیلر دنیا رو هم بزنید اگه با پودر فیکس ثابت و فیکسش نکنید جم میشه زیر چشم. اگه درست استفاده کنید متوجه میشید ک کانسیلر خوبیه.

  • آرین بشارتی آرین بشارتی

    موقع استفاده چشم رو میسوزونه، من دور چشم خیلی تیره ای دارم ولی این کانسیلر خیلی عالی کاور کرد سیاهی دور چشمم رو، ولی بعد از یک ساعت داخل خطهای دور چشمم جمع شد ویکم بدشکل شد متاسفانه. نمیدونم روی پوست های دیگه به شکلی میشه پوست من چربه.

  • eli sameie eli sameie

    این کانسیلر روشن ترین رنگ نیست!! اتفاقا سومین رنگه!! من شماره دو رو داشتم رنگش با اینکه من پوستم خیلی روشنه بازم روشن تر بود. ولی این کانسیلر به هر پوستی نمیسازه. بستگی به پوستتون داره. پوست من مختلط و چربه این کانسیلر هرجا از پوستم که میزدم میماسید و توی چروکای زیر چشمم جمع میشد. اولش که میزدم یه حس سوزشی ایجاد میکرد هم روی پوست هم انگار گازش میرفت توی چشم. ولی همین و کسی که پوست خشک داره استفاده میکنه و براش عالیه. بستگی به پوستتون داره

  • زهرا ناصری آقبلاغ زهرا ناصری آقبلاغ

    من پوستم گندمی متوسطه و تصمیم گرفتم شماره ۳ این کانسیلر که تیره ترین رنگش هست رو بگیرم و وقتی تستش کردم چندین درجه از پوستم روشن تر بود! دقت کنین با توجه به ترندای آرایشی ۲۰۲۲ دیگه کانسیلرای خیلی روشن تر از رنگ پوست مورد پسند نیستن و کانسیلر باید تا جای ممکن نزدیک به رنگ پوست باشه. یه نقدیم دارم به برندای آرایشی ایرانی که وقتی یه محصول مثل کانسیلر یا کرم‌پودر تولید میکنن فقط یه سری رنگ خیلی محدود رو میسازن و تو ایرانی که انواع طیف رنگی پوست رو تو نقاط مختلف کشور میبینیم کانسیلری که فقط ۳ رنگ شبیه به هم داره کاملا ضعف محسوب میشه در صورتی که برندای معتبر دنیا واسه همین محصول حداقل ۲۰ رنگ تولید میکنن.

  • پگاه یوسفی سهی پگاه یوسفی سهی

    اولین بار که استفاده کردم کاملا منو سورپرایز کرد .. رنگش خوبه ..غلطتش خیلی بالاست و با یه دور کشیدن قلم روی پوست کاملا میتونه زیر چشم و پایینتر رو کاور کنه.واقعا نسبت به برندای ایرانی ای که قبلا استفاده کردم (مثل مای ) کانسیلر خیلی خوبیه.. دوستان کانسیلر رنگ پوست به هیچ عنوان نمیتونه تیرگی زیاد دور چشمتون رو از بین ببره چه بسا بدترش میکنه حتی اگه مثلا برین کانسیلر تارت ام بزنین بازم نمیتونه اون معجزه ای که میخواین رو انجام بده.. کسانی که دورچشمشون خیلی تیرس باید از کورکتور نارنجی اول استفاده کنن بعد کانسیلر بزنن

  • کاربر کاربر

    سایزش خیلی کوچیکه رنگشم خوب نیست کلا از اون چیزی که تعریف میکنن کیفیت پایین تری داره

  • مهسا محمدی مهسا محمدی

    چشمم رو میسوزنه وقتی استفاده میکنم و خطوط چشمم رو‌بیشتر نشون میده

  • کاربر کاربر

    من زیر چشمم چروک داره و متاسفانه کاملا داخل چروک جمع میشه

  • کاربر کاربر

    اصلااا اصلاااا ارزش خرید نداره ،اندازش خیلی کوچکه بعد زیر چشمو چروک میکنه

  • maede nabiei maede nabiei

    من راضی نیستم.توو چروکای زیر چشم جمع میشه.این رنگشم نسبتا تیرس .باید روشن میگرفتم

  • عکس خوانده نمی‌شود

    اصالت کالا

    0

    ابعاد یا سایز

    2

    شباهت یا مغایرت

    8

    قیمت و ارزش خرید

    58

    کیفیت و کارایی

    76

    قیمت خرید کانسیلر شون سری Appealing شماره A03

    لیست قیمت فروشندگان