بررسی کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11

  • حجم: 6 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: انواع پوست
  • مناسب رنگ پوست: روشن
  • ویژگی‌ها: پوشانندگی بالا، ضد آب

پوست چهره‌ی ما جزو آسیب‌پذیرین نقاط پوستی بوده و در عین حال تاثیر فراوانی بر زیبایی صورت دارد. اما به دلایل مختلف دچار آسیب دیدگی های ناخوشایند و نازیبا از جمله تیرگی، لک، جای زخم و جوش، آکنه، حلقه‌های سیاه و تیره‌ی دور چشم و... شده و از زیبایی و طراوت چره کاسته می‌شود. در این هنگام کانسیلر ها (concealer) به کمک ما آمئ=ده تا این عیول را فوری محو نموده و زمینه را برای میکاپ و صاف شدن پوست فراهم نماید. این محصولات در واقع کرم پودرهای با غلظت بالا و فشرده‌ای هستند که قادر به محوسازی هرگونه گودی، سیاهی دور چشم، و لکه های روی پوست می‌باشند. 

بررسی کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11 یکی از بهترین کانسیلر های ضد آب موجود در بازار بوده که قادر به مقاومت بسیار بالا در برابر تعریق نیز می‌باشد، این ویژگی سبب شده تا شما در تمام مدت استفاده خیالتان از بابت داشتن پوستی یکدست، بدون ماسیدگی و ریزش و عدم تولید چربی اضافی راحت گردد. این محصول مناسب انواع پوست حتی افرادی که پوست خشک و یا چشمان حساسی دارند بوده و با خواص مرطوب کنندگی و آبرسان خود رفته رفته پوست شما را لطیف و شاداب می‌نماید. بافت نرم و سبک این محصول نیز سبب شده تا بدون احساس سنگینی روی پوست شما پوشانندگی قوی ایجاد کرده و با محو عیوب پوست دور چشم و تیرگی‌های سایر نقاط و آشکار ساختن  جلوه‌ای مات و کاملا طبیعی به میکاپ شما نمایی ویژه دهد. همچنین این فرآورده فاقد پارابن و مواد نگهدارنده‌ی مضر شیمیایی می‌باشد و با بهره‌گیری از پیگمنت‌های قوی، علاوه بر یکدست و صاف اختن پوست، دور چشم و سایر نواحی را مرطوب و جوان می‌سازد.

نحوه استفاده

کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11 با حجم 6 میلی‌لیتر و بصورت مایع و دارای اپلیکاتور پدی نرم تولید شده و شماره C11 آن دارای رنگ بسیار روشن می‌باشد.

  • طریقه مصرف: پیش از آرایش و بر روی پوست تمیز و خشک، کانسیلر را توسط اپلیکاتور بر هر نقطه از پوست که دارای اختلاف رنگ می‌باشد بصورت نقطه‌ای قرار داده و سپس پخش نمایید.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کانسیلر

انتخاب بهترین کانسیلر با توجه به ارتباط مستقیم آن به سلامتی پوست، بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم همواره از مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین کانسیلر ایرانی و خارجی استفاده کنید. خوشبختانه در بازار آرایشی و بهداشتی، انواع بهترین کانسیلر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و البته کیفیت بسیار خوب قابل خریداری است. توجه به این موضوع نیز ضروری است که حتما با مطالعه نقد و بررسی تخصصی کانسیلرها، بهترین گزینه را متناسب با جنس پوست خود که چرب، معمولی، مختلط یا خشک است، انتخاب کنید. تا بدین ترتیب بتوانید بهترین نتیجه را از استفاده کانسیلر دریافت کنید.

مشخصات کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11

مشخصات فنی
حجم 6 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
شماره رنگ 11
شماره مجوز 4734/ظ/56
سازگار با پوست‌های انواع پوست
سایر مشخصات - بافت سبک- پوشش‌دهی مناسب- قابل استفاده برای اطراف چشم- پوشش تیرگی و هاله دورچشم
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ویژگی‌ها پوشانندگی
مناسب برای رنگ پوست روشن

نظرات کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11

  • کاربر کاربر

    من هر دو کانسیلر شون و کالیستا رو باهم، همزمان امتحان کردم و مقایسشون رو واستون گذاشتم: ۱. در مقایسه با کانسیلر شون، کالیستا سبک تره و کاور کمتری هم داره. ۲. بعد از ۵ ساعت، هر دو کانسیلر شون و کالیستا ماندگاری متوسطی داشتن و با اینکه من چروک زیادی زیر چشمم ندارم اما بعد یکی دو ساعت، داخل چروک های زیر چشم میرن. ۳. کانسیلر شون کاور بیشتری داشت، و ماندگاری بیشتر.

  • سحر نورانی سحر نورانی

    معمولیه کاملا ،کاور بالایی نداره.

  • بیتا رحمانی بیتا رحمانی

    رنگش خوبه و روشن ولی وقتی بلند میشه یکم پوششش کمه و افت میکنه ولی در کل خوبه راضیم. عکس تست رنگ هم گذاشتم. عکاسی در نور مهتابی اتاق انجام شده.

  • اناهيتا راد اناهيتا راد

    کاملا سفید کرد زیر چشممو همونطور که میخواستم .. اما اگر میخوایید خیلی سفید نباشه و طبیعی تر باشه از شماره ی دیگش استفاده کنید

  • نوشین فرنوش نوشین فرنوش

    رنگ محصول ارسالی با تصویر کاملا مطابقت داشت ( صورتی ملایم ) که برای پوست های روشن خوبه اندازه محصول رو هم با تصویر ارسال کردم

  • یاسمین توحیدی یاسمین توحیدی

    پوشش دهی بالایی نداره و هنگام استفاده چشمم سوزش میگیره

  • کاربر کاربر

    کاور انچنانی نداره و فقط ساعت اولیه خودشو نشون میده .بد نیس ولی دیگه ازین برند خرید نمیکنم

  • مسا مرادیی مسا مرادیی

    من با توجه به تعداد بالایی که خریده بودن فکر کردم واقعا ارزش این همه گرون بودن رو داره اما واقعا ده تومنم زیادشه چون پوشش دهیش که افتضاحه اما فهمیدم همه مورچه وار دنبالهم یه چیزیو میخرن و چیزایی که نظر ندارن یا نظر کمی دارن رو کسی بهشون اهمیت نمیده ر صورتی که شایدم خیلی بهتر باشن امیدوارم نظرم رو منتشر کنن تا بقیه هم اگاه بشن

  • محیا کلانتری ثقفی محیا کلانتری ثقفی

    کاورش متوسط رو به پایینه میره تو چروک های زیر چشم و رنگ قهوه ایه زیر چشمو کم میکنه ولی من حس میکنم یکم میبرتش سمت سیاهی

  • سميرا محرمي سميرا محرمي

    من راضی نبودم

  • کاربر کاربر

    پوشش دهی خیلی کمی داره و به خاطر نوع اپلیکاتورش خیلی سخت میشه مواد رو دراورد

  • Sepideh Noroozi Sepideh Noroozi

    پیشنهاد نمیکنم. نسبت به قیمتش انتطار بیشتر نمیره اما اگه قراره کانسیلر بزنیم‌اگه‌پول بیشتر بزاریمو کانسیلری بگیریم که انتظاراتمونو برطرف کنه بهتره. من اینو فقط برای تست گرفتم که‌ببینم‌ چجوریه که خوشم نیومد. هم میماسه‌ زیر چشم بافتش سفته خطوط زیر چشمو نشون میده با اینکه من اصلا چروک ندارم‌اما همون چروکهای ریز و هم‌نشون میده

  • فاطمه  نژادهمدانی فاطمه نژادهمدانی

    بافت یکدست و قشنگی داره و سبکه و بالطبع پوشش دهی بالایی نداره. برای استفاده روزانه گزینه خوبیه ولی آرایش های رسمی تر فکر نمیکنم.

  • کاربر کاربر

    نسبت به قیمتش خوبه من راضیم فقط حواستون باشع سریع فیدش کنین چون زود خشک میشه

  • نگار حسینی نگار حسینی

    تازه بدستم رسید یک بار استفاده کرم خییییلی سفیده مثل گچ جنسشم تعریفی نداره

  • عکس خوانده نمی‌شود

    شباهت یا مغایرت

    0

    ابعاد یا سایز

    13

    قیمت و ارزش خرید

    69

    کیفیت و کارایی

    74

    تاریخ تولید یا مصرف

    83

    اصالت کالا

    86

    قیمت خرید کانسیلر کالیستا مدل Cover Up شماره C11

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.