بررسی دستمال تقویت ناخن ویهان مدل 423

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت دستمال تقویت ناخن ویهان مدل 423

  • حجم: 50 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • اثرگذاری: تقویت کننده
  • نوع: دستمال
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین

امروزه در بازار انواع مختلفی از تقویت کننده ناخن در اشکال مختلف قابل خریداری است. هر یک مزایا و معایب خود را داشته و در نهایت اثرگذاری مختلفی هم می‌واند ایجاد کند. از طرفی افراد بنا به دلایلی مانند مشغله کاری و... ممکن است نتوانند از انواع مختلف تقویت کننده ناخن استفاده کنند. لذا وجود ‌محصولی با استفاده ساده و راحت می‌تواند مشکل افراد را حل کند. توجه به این نکته ضروری است که ناخن‌ها هم مانند عضوی از بدن نیاز به رسیدگی و تقویت دارند. بنابراین حتما استفاده از محصولات مراقبتی و ترمیمی را در روتین پوستی خود برای حفظ شادابی و طروات ناخن‌های خود در نظر داشته باشید.

بررسی دستمال تقویت ناخن ویهان مدل 423

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

دستمال تقویت ناخن ویهان مدل 423 یکی از بهترین دستمال های تقویت کننده ناخن در بازار است. نوع این محصول کمک می‌کند تا به راحتی توسط افراد قابل حمل باشد و در مکان‌های مختلف مانند محل کار، مهمانی‌ها و... به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد. این دستمال حاوی روغنی است که ویتامین‌های مختلف را به همراه دارد. ویتامین D اصلی‌ترین ویتامین به کار گرفته شده در این محصول است که به بازسازی و تقویت ناخن‌ها کمک بسیاری می‌کند. از طرفی بوی مطبوع این محصول سبب می‌شود تا پس از استفاده از آن حس خوشایندی داشته باشید. از آنجایی که این محصول به صورت دستمال تولید شده است، به راحتی برای افراد مختلف قابل استفاده خواهد بود. بدین صورت که هر ساشه حاوی یک پد است که برای استفاده تمام انگشتان کافی است.

نحوه استفاده

برای استفاده از دستمال تقویت ناخن ویهان مدل 423 یکی از ساشه‌های موجود را باز کرده و پد آغشته به روغن را از آن خارج کنید. سپس به آرامی ناخن و کوتیکول (پوست اطراف ناخن) را با دستمال ماساژ دهید. پیشنهاد می‌شود حداقل تا سه ساعت پس از مصرف، از شستشو دستان خودداری کنید. همچنین این محصول را بر روی ناخن تمیز و بدون هرگونه لاک یا کاشت استفاده کنید. استفاده یک بار در روز برای دریافت نتیجه مطلوب پیشنهاد می‌شود.

راهنمای انتخاب و خرید تقویت کننده ناخن

برای بسیاری از افراد ناخن به عنوان عضوی مرده در نظر گرفته می‌شود که نیاز به رسیدگی یا روتین خاصی ندارد. اما این موضوع کاملا اشتباه است. ناخن‌ها هم مانند هر عضو دیگری از بدن نیازمند رسیدگی، تقویت و مراقبت دارند تا بتوانند شادابی و طراوت خود را حفظ کنند. به همین دلیل ضرورت دارد که از بهترین تقویت کننده ناخن استفاده کنید تا یک مراقبت همه جانبه از ناخن‌های خود داشته باشید. فرقی ندارد که به دلیل ژنتیک، ناخن‌های ضعیفی دارید یا به دلیل عدم مراقبت صحیح، در هر صورت استفاده از یک محصول مرغوب و مناسب می‌تواند سلامتی را به ناخن‌های شما بازگرداند.

مشخصات دستمال تقویت ناخن ویهان مدل 423

مشخصات فنی
حجم 50 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
شماره مجوز 50/19261
مشخصات ویژه دارای ویتامین
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ویتامین‌های موجود D

نظرات دستمال تقویت ناخن ویهان مدل 423

  • کاربر کاربر

    من این محصول رو حدودا 2 ماه پیش خریدم و گفتم باشه بعدا استفاده کردم نظر بدم. این محصول دارای روغن زیتون و بادام شیرینه که خیلی برای ناخون مفیده و طبیعیه یکم چربی، تاریخ انقضا این محصول تا 1403 هست و هر کدوم از بسته ها یک دستمال متوسط دارن که آغشته به روغنه. این ناخون هام خیلی پوست میداد ولی واقعا خوب بود من به هر حال خیلی راضی بودم اگه دوست داشتین و مفید بود لایک کنین بقیه هم ببینن

  • کاربر کاربر

    شدیدا پیشنهاد میکنم استفاده کنید من واسه بار چندمه گرفتم ازش ، خیلی از محصولات رو تا حالا امتحان کردم ولی این واقعا عالی بود و ناخن هام اصلا نشکست و از خشکی ریش ریش نشد ، قیمتش هم واقعا عالیه و هر پد واسه کل انگشتا کافیه ، واقعا دستشون درد نکنه

  • کاربر کاربر

    خیلی خوب هس و بوی خوبی هم داره منکه خوشم اومد اگه این نظر براتون مفید بود ممنون میشم لایک کنین

  • کاربر کاربر

    واقعا با این قیمت عالی هست 20 تا پد داخلشه که من بعد پاک کردن لاکم ازش استفاده میکنم تا یجورایی بعد لاک پاکن زدن ناخنم تقویت شه از یدونش سه بار تو روز هم به ناخن دست و هم به ناخن پا زدم از مواد تشکیل دهندش هم عکس گرفتم

  • فاطمه عمرانی فاطمه عمرانی

    روی بسته قیمت زده ۴ و پونصد میده ۵ و پونصد

  • منصور بنی نعمتی منصور بنی نعمتی

    واقعا عالی بود من برای امتحان گرفتم که بشدت راضیم می خواستم بعد یه هفته نظر بذارم که زود تر جواب دیدم من یه پد رو سه روز استفاده کردم بوی خوب روغن آرگان بود و به عنوان روغن تقویت ناخن فوقالعاده(تصویر بعد سه روز استفادست)

  • سارا سادات شجاعی سارا سادات شجاعی

    خیلی برای ناخن هام خوب بود . البته لازم به ذکر است که چند وقته دارم استفاده میکنم.

  • پارمیس متولی زنگنه پارمیس متولی زنگنه

    انگار ی دستمال زدن تو روغن و بسته بندی کردن من بدلیل چربی زیاد نشد استفاده کنم

  • آزاده نظری آزاده نظری

    اصصصصلا تأثیر ندارن حیف پنج تومن

  • کاربر کاربر

    خیلی خوبه حتما پیشنهاد میکنم امتحانش کنید

  • کاربر کاربر

    نزدیک به یک ماهه که استفاده میکنم ازش خیلی خوبه ناخن هام محکم تر شده

  • شهرزاد مومن نژاد شهرزاد مومن نژاد

    بسته بندیس خوب بود و بنظر کار آمد میاد.

  • سان احمدی سان احمدی

    برای ناخن های خشک و شکننده ی من تاثیر چندانی نداشت

  • مریم امینی مریم امینی

    قیمت مناسب، بسته بندی خوبی هم داره. حدود 1ماهه استفاده میکنم نتیجه قابل قبوله، دوباره سفارش دادم

  • کاربر کاربر

    من راستش تاثیر خاصی ندیدم روی استحکام ناخن هام هنوز ، الان یکی دوماهی میشه که دارم استفاده میکنم

  • عکس خوانده نمی‌شود

    قیمت و ارزش خرید

    94

    کیفیت و کارایی

    84

    تاریخ تولید یا مصرف

    60

    ابعاد یا سایز

    56

    شباهت یا مغایرت

    0

    قیمت خرید دستمال تقویت ناخن ویهان مدل 423

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.