بررسی کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های چرب و مختلط

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های چرب و مختلط

  • حجم: 50 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: چرب و مختلط
  • نوع: تیوپی
  • ویژگی‌ها: آبرسان پوست

کرم آبرسان Rakuten Prebiotic Hydrating Cream یک انتخاب بی‌نظیر برای پوست‌های چرب و مختلط است. فرمولاسیون منحصر به فرد این کرم، تغذیه و رطوبت عمیق را به پوست هدیه می‌دهد. همچنین با بهبود وضعیت پوست، آن را از خشکی رهایی می‌دهد. استفاده از این کرم باعث افزایش انرژی و جوانی پوست می‌شود. همچنین به حفظ تعادل چربی پوست کمک کرده و باعث شفافیت و لطافت بیشتر آن می‌شود. استفاده از کرم آبرسان برای پوست چرب و مختلط یک روش موثر برای حفظ تعادل رطوبت پوست و جلوگیری از مشکلات خشکی یا چربی پوست است.

بررسی کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های چرب و مختلط

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

این کرم حاوی ترکیباتی مثل ویتامین‌ و مواد مغذی مهم است که به بهبود سلامت و زیبایی پوست کمک می‌کنند. این کرم می‌تواند با کنترل چربی پوست، بر درخشش غیرضروری پوست کنترل ایجاد کرده؛ حالتی مات را به پوست بخشیده و از آن به عنوان یک روش موثر برای تغذیه عمیق پوست استفاده کند.  کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic با کرم مرطوب‌کننده تفاوت دارد. کرم آبرسان عمدتاً برای حفظ رطوبت پوست استفاده می‌شود و به پوست کمک می‌کند تا تازگی و شادابی خود را حفظ کند، در حالی که کرم مرطوب‌کننده باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود و آن را از ترک‌ها و خشکی‌ها محافظت می‌کند. به همین دلیل، اگر پوست شما چرب یا مختلط است، استفاده از کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic توصیه می‌شود. با توجه به تفاوت‌های کرم آبرسان با کرم مرطوب‌کننده و فواید استفاده از آن برای حفظ سلامت و زیبایی پوست، استفاده از این کرم یک گزینه عالی برای بهبود وضعیت پوست و حفظ سلامت آن است.

کرم آبرسان راکوتن حاوی ترکیبات متنوعی است که هر کدام وظایف خاصی در تغذیه و مرطوب کردن پوست دارند. این ترکیبات شامل ایزوهگزاد کان، پروپیلن گلیکول، دی کاپریلیل کربنات، اتیل الکل، گلیسیرین، دایمتیکون، ستیل الکل، گلیسریل استئارات، PEG100 استئارات، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، هیدروکسی اتیل آکریلات/سدیم آکریلویل دی متیل تارات کوپولیمر، پلی آکریلامید، ایزوپارافین، اینولین، الیگوفروکتوز، پلی سوربات-20، آلانتوئین، پانتنول، گزانتن گام، اسانس و آب دیونیزه می‌باشند. این ترکیبات با هم ترکیب شده‌اند تا به پوست انرژی، تازگی و ترطیب لازم را بخشیده و بهبود وضعیت آن را فراهم آورند.

نحوه استفاده 

برای بهترین نتیجه، پوست خود را به خوبی تمیز کرده و پس از آن مقدار کمی از کرم را به محل مورد نیاز بمالید. سپس با حرکات نرم و دایره‌ای آن را به خوبی ماساژ دهید تا بهتر جذب شود. برای نتیجه بهتر، این کرم را صبح و شب استفاده کنید. این کرم حاوی الکل است که ممکن است باعث تشدید خشکی و آسیب به سد دفاعی پوست در برخی افراد شود. بنابراین، اگر پوست شما دهیدراته یا آسیب‌دیده است، بهتر است از استفاده از این محصول خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی پس از استفاده از کرم آبرسان راکوتن، بهتر است مصرف آن را متوقف کرده و به پزشک خود مراجعه کنید.

مشخصات کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های چرب و مختلط

مشخصات فنی
حجم 50 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
شماره مجوز 38/14629
سازگار با پوست‌های چرب
نوع محفظه تیوپی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

نظرات کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های چرب و مختلط

  • مینو منجزی ئیلاق مینو منجزی ئیلاق

    پوست من مختلطه و ب پیشنهاد پزشک این آبرسان رو گرفتم. ازش بسیار راضیم. سبک و زود جذبه و باعث جوش نمیشه. ... من ادامه نظرم رو دارم بعد از تموم شدن این محصول مینویسم. همونطور که توی عکس مشخصه من روی کرمم تاریخ شروع استفاده و اتمامش رو نوشتم. تاریخ شروع 27 اردیبهشت و تاریخ اتمام محصول 28 تیر ماه هست. یعنی من با استفاده دو بار در شبانه روز برای روتین صبح و شبم، به مدت دوماه از این کرم استفاده کردم.

  • کاربر کاربر

    دوستان نخرید چونکه در عرض یک شب از71هزارتومن کردش95هزار تومان تو چند سایت دیگه78عه الان

  • امل موسوی امل موسوی

    چرا یهو اینقد گرون کردین، چرا ظرفیت تعریف کردن ندارین، دیشب 75 تومن، امشب 97 تومن چه خبرتونهههه

  • kimia kn kimia kn

    با توجه به نظرات دوستان فکر میکردم خیلی ابرسان محشری باشه! اما در اصل مرطوب کنندست و منی که صورتم چربه بعد از مصرف بازم ی رد برق روی صورتم میمونه ک من از این موضوع خوشم نمیاد و روی پیشونیم ک میزنم کلا انگار جذب نمیشه و همچنان ی مقداری چربه انتظار داشتم کامل جذب پوست بشه و چیزی ازش نمونه تا الان سه بار ازش زدم و نمیتونم نظر تخصصی بدم فعلا این چیزایی بود که دیدم بعدا دوباره نظرمو ویرایش میکنم بعد از یک الی دو هفته : متاسفانه من صورتم خیلی التهاب پیدا کرد و جوشای ریز زدم حالا دقیق نمیدونم بخاطر این محصوله یا بخاطر ژل شست و شوی صورتش! فعلا مصرفشو قطع کردم تا صورتم بهتر بشه دوباره استفاده میکنم ببینم چجوره. اما جدا از این مسائل همچنان روی حرفم هستم ک این محصول خیلی جذب پوست من نشد و رد برق میمونه برام

  • فاطمه یعقوبیه مقدم فاطمه یعقوبیه مقدم

    خیلی خوشحال شدم که دیدم در موجود شده اونم با تخفیف که خیلی عالی بود،محصول خوبی هستش و اگر به درستی استفاده بشه بسیاااار عالیه .مخصوص پوست چرب و مختلط هستش و اصلا بعد مصرف احساس چرب شدن و سنگینی روی پوست نخواهید داشت ، بعد از استفاده از ۵ برند مختلف و معروف آبرسان، میتونم بگم راکوتن بهترین بود.تاریخ انقضا هم تا ۱۴۰۵ داره و تولید ۱۴۰۰ هستش و سالم بدستم رسید،ممنون از

  • کاربر کاربر

    تعریف این محصول رو خیلی شنیدم، سالم با بسته مناسب و پلمپ به دستم رسید تاریخ انقضا تا سال 1405 داره ،قیمت روی بسته بندی محصول 97 تومنه که من از با تخفیف و ارزونتر خریداری کردم. این کرم دوکاره مناسب پوست های چرب ، دهیتدارته و مختلطه..یه مدت استفاده میکنم و بعد در مورد کاراییش هم میام میگم.از فروشنده و متشکرم :)

  • سیده زهرا بهلولی سیده زهرا بهلولی

    تا حالا ۵ بار این آبرسان-مرطوب کننده رو شارژ کردم و خیلی خیلی فوق العاده‌ست. به معنای واقعی کلمه سبک و زودجذبه و برای من که پوست صورتم چربه، اصلا حس چربی نداره. رنگش آبی کمرنگه و بوی بدی نداره اصلا.

  • کاربر کاربر

    آخه این کجاش واسه پوست چرب خوبه چرب می‌کنه صورتم بدتر

  • زهرا غفاری چراتی زهرا غفاری چراتی

    من پوست چرب و دهیتراته دارم که در بعضی نواحیِ چرب پوست صورتم ، پوسته میشد و بشدت چرب و کم آبه . هر زمان که این کرم رو مصرف کردم بلااستثنا این مشکلم حل میشد چندباااار تیوپش رو خریداری کردم که یکبارش رو از دیجی سفارش دادم . تمام محصولات این شرکت عالی و قیمت مناسبه هم ضدآفتاب ، هم شوینده پوست مختلط و هم کرم آبرسانش رو استفاده کردم . عالی هستن . محشر

  • کاربر کاربر

    من پوستم دهیدراته و مستعد جوشه و با هر مرطوب کننده ای از جمله فیس دوکس،سی گل،آردن سبوما،درماتیپیک، ژوت جوش زیرپوستی زدم. این تنها مرطوب کننده ی ایرانی ای بود که هم لطافت کافی رو به پوستم داد و هم یه جوش هم باهاش نزدم. بیشتر خاصیت مرطوب کنندگی داره تا ابرسان و میتونید در کنارش از ابرسان جدا استفاده کنید ولی واقعا بین مرطوب کننده های ایرانی و مخصوصا بااین قیمت ارزش خرید داره

  • ملیکا رحیمی ملیکا رحیمی

    بعد از دوماه استفاده: این کرم یسری ویژگیا داره.اول کارش که آبرسانیه رو خیلی خوب انجام میده و از دهیدراته شدن پوست جلوگیری میکنه.دوم حجمش نسبت به قیمتش خوبه و تا حداقل سه ماه قابل استفادس‌. نکته منفیش اینه که با وجود تخصص در پوست چرب و آکنه دار باعث جوش های زیرپوستی و کومدون میشه.البته نه فورا.اگه هرروز استفاده کنید این مشکل بوجود میاد که باتوجه به واجب بودن استفاده روزانه آبرسان مورد مهمیه.بهتره ازش هفته ای دوبار بیشتر استفاده نشه اونم بعد از اکتیوهای قوی که پوستتون خشک نشه وگرنه محصول کومدوژنیک و سنگینی هست که توصیش نمیکنم.

  • T Shaghaghi T Shaghaghi

    به هیچ‌ وجه توصیه نمیکنم بخاطر دلایل محکمی که ۱.داخل ترکیباتش دقت کنید توی ۵ ترکیب اول الکل داره خودشم از نوعی الکل که برای پوست مضر هست و استفاده مداوم باعث خشک شدن و از بین رفتن چربی طبیعی پوست میشود. ۲. برای من (پوست چرب و جوشدار) هنگام استفاده بعد چند دقیقه سوزش هنگام با خارش اورد که سپس اوکی شد. ضمنا این محصول ابرسان است و شما حتما باید در کنار ابرسان مرطوب کننده داشته باشید در غیر اینصورت پوست صورت( تنها) با ابرسان ،مرطوب نمیشود و باعث میشه که بعد چند ساعت پوست خودش چربی تولید کند (بخاطر اینکه مرطوب کننده نزدی)و لب کلام اینه مرطوب کننده واجبه!اگرم میخوای ابرسان بزنی هم در کنار مرطوب کننده استفاده کن به تنهایی ابرسان انتظار خاصیت کرم مرطوب کننده رو نداشته باش!

  • کاربر کاربر

    بافتش از لافارر ۱ سنگینتره، هم ابرسانه هم مرطوب کننده، یکدست روی پوست پخش میشه، پروبیوتیک داره و مانع ایجاد جوش و حفظ باکتریای مفید پوست میشه، فاقد چربیه، دقیقا مثل پرایمر زیر ارایش عمل میکنه و از این جهت عالیه. هم ابرسانه هم مرطوب کننده و در کل انتخاب بسیار مناسبی برای ابرسان زیر ۱۰۰هزار تومنه. امیدوارم یهو گرونش نکنن دوباره.

  • مائده تیموری مائده تیموری

    براق میشه رو پوست من.خوشم نیومد.ساین اسکین رو خیلی بیشتر دوست داشتم

  • صدف محمدی صدف محمدی

    من دوساله که از این کرم استفاده میکنم، صورتم مختلطه و جوش میزنه, از اینکه یه چیز اضافه رو پوستم باشه همیشه بدم میاد مخصوصا که اون چیز چرب و سنگین باشه، ولی این کرم واقعا عالیه و خیلی سبکه و چرب نیست و زود هم جذب میشه، بدون رد سفیدیه، بوی خیلی خوب و ملایمی داره، تا چندین روز از خشکی پوستتون جلوگیری میکنه، و بعد از یک مدت میتونید تاثیرش رو ببینید که پوستتون شاداب تره و سالم بنظر میاد، مخصوصا برای کسانیکه صورتشون جوش میزنه بهترین گزینه هست، قیمتش هم خیلی خوبه مخصوصا با تخفیف ، روی خود جعبه قیمت رو ۱۲۷ زده که توی با تخفیف میشه ۷۵ تومن خریدش.توی عکس از بافتش براتون کذاشتم و عکس بعدی هم کرم رو پخش کردم که ببینید

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    86

    تاریخ تولید یا مصرف

    67

    طعم یا رایحه

    66

    اصالت کالا

    63

    قیمت و ارزش خرید

    62

    ابعاد یا سایز

    37

    شباهت یا مغایرت

    22

    قیمت خرید کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های چرب و مختلط

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.