بررسی کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24

  • حجم: 50 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: پوست خشک
  • نوع: در دار
  • ویژگی‌ها: ماندگاری بالا

کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 یکی از محصولاتی است که به طور خاص برای پوست‌های خشک طراحی شده است. این کرم با فرمولاسیون قوی و مغذی خود، رطوبت مورد نیاز پوست را به طور کامل تامین می‌کند و آن را نرم، لطیف و شاداب نگه می‌دارد.

بررسی کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 با فرمولاسیون قوی و مغذی خود، انتخابی ایده آل برای افراد با پوست‌های خشک است. این کرم 24 ساعته رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و آن را نرم، لطیف و شاداب نگه می‌دارد. اگر به دنبال یک کرم مرطوب کننده قوی و باکیفیت هستید که به طور کامل نیازهای پوست خشک شما را برآورده کند، کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول حاوی ترکیبات موثری مانند عصاره گیاه علف جاودانه، روغن هسته انبه، روغن نارگیل، ویتامین E و کوآنزیم Q10 است. این ترکیبات در کنار یکدیگر، به حفظ رطوبت پوست به مدت 24 ساعت کمک می‌کنند و از آن در برابر عوامل مخرب خارجی محافظت می‌نمایند.

  • عصاره گیاه علف جاودانه، منبع غنی از اسیدهای آمینه و مواد معدنی است. این عصاره به افزایش قدرت جذب آب توسط پوست کمک می‌کند و آن را به طور عمیق آبرسانی می‌نماید.
  • روغن هسته انبه و روغن نارگیل سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری هستند که به تقویت سد دفاعی پوست و جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کنند.
  • ویتامین E و کوآنزیم Q10 نیز از جمله آنتی اکسیدان‌های قوی هستند که با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کنند.
  • علاوه بر این، کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 فاقد پارابن، فتالات و عطر است و به همین دلیل برای پوست‌های حساس نیز مناسب است.

نحوه استفاده

برای استفاده از کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24، ابتدا پوست صورت و گردن خود را به طور کامل شستشو دهید و سپس با استفاده از انگشتان تمیز، مقداری از کرم را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید تا به طور کامل جذب شود. شما می‌توانید از این کرم دو بار در روز، صبح و شب استفاده کنید.

نکات قابل توجه

  • از تماس کرم با چشم خودداری کنید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت پوستی، مصرف کرم را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت نمایید.
  • این کرم را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کرم مرطوب کننده

داشتن یک روتین پوستی مناسب همواره می‌تواند به حفظ شادابی و سلامت پوست افراد کمک فراروان کند. یکی از مواردی که به طور معمول برای افراد بسیاری ممکن است رخ دهد، خشکی پوست و در نتیجه پوسته پوسته شدن آن است. این موضوع می‌تواند به راحتی با استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده رفع شود. چراکه دلیل خشکی پوست اکثر افراد، کاهش رطوبت پوست است. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و نرم کننده می‌تواند رطوبت لازم پوست را تامین کند.

مشخصات کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24

مشخصات فنی
حجم 50 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
شماره مجوز
سازگار با پوست‌های خشک
جنس محفظه پلاستیک
نوع محفظه در دار
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

نظرات کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24

  • کاربر کاربر

    یه هفته میشه که استفاده میکنم کرم تاثیر گذاریه، زود جذب پوست میشه، نگران بودم جوش بزنم که نزدم خداروشکر و به پوست خشک من ساخت منتها ۲۴۰ت برای ۵۰ میل قیمت زیادیه حتی با اینکه تو تخفیف ۱۴۷ خریداری کردم بازم در مقایسه با کرم‌های خوب دیگه بازار قیمت بالاییه و در صورت استفاده مرتب هر ۱-۲ ماه باید شارژ بشه

  • ناهید علی محمدی ناهید علی محمدی

    پوست دست را نرم و لطیف میکند ماندگاری ان نسبت به کرم هایی که استفاده کردم بیشتر بوده اصلا چرب نمیکند و این مورد را خیلی دوست دارم بوی جالبی ندارد اما قابل تحمل است(بوش شبیه کرم های ارزان قدیمه که بقالی ها داشت

  • معصومه قریشی معصومه قریشی

    من دارم استفاده میکنم ازش فعلا که خوبه باعث جوش نمیشه پوستم روشن می‌کنه ممنون میشم نظرمو لایک کنید

  • مریم نازی مریم نازی

    کرم خیلی خوبیه و به لحاظ کیفی در سطح بالاتری از نمونه های مشابه ایرانی قرار داره. من پوست خیلی خشکی دارم که همیشه پوسته میزنه فکر میکنم یه کمی چربی توش داره که به سرعت پوسته ها رو محو میکنه و داومش از کرمهایی که صرفا آبرسان هستند خیلی بیشتره . تنها نکته منفی اینه که این کرم ایرانیه و قیمتش نسبت به چندسالی که من میخرم هربار بالاتر میره و سه برابر شده تا الان. چرا محصولی که تولید کشور خودمون هست اینقدر گرون باید بدست مردم خودمون برسه!

  • معصومه قلی زاده معصومه قلی زاده

    کرم بسیار خوب و عالی هستش ماندگاری روی پوست عالی و پوست رو شفاف و مرطوب می کنه و سریع جذب میشه

  • نیلو شکیبا نیلو شکیبا

    به نظر کرم خوب و موثری میاد ا.ما مساله مهم و حائز اهمیت اینه که نگهدا .رنده داخلش چی هست. فقط نوشته نگهد .ارنده. حق مصرف کننده اینه که بدونه چی توشه‌‌. پا.را بن

  • فاطمه علیان نژاد فاطمه علیان نژاد

    چیز خوبیه مامانم خیلی خوشش اومد

  • ندا  صفری پور ندا صفری پور

    من قبلا حدود یک ماه گلاب به صورتم میزدم برای شفافیت پوستم، اما برعکس عمل کرد صورتم ملتهب و خشک شد هرچی میزدم فایده نداشت، دو شب از این کرم استفاده کردم رنگ صورتم برگشت به حالت قبل و خیلی نرم شد.کرم خوبیه سبکه، فعلا که چند شبه استفاده میکنم راضی ام. فقط یه توصیه هیچ وقت هرچیزی رابه پوستتون نزنید. نوع پوست هرکسی فرق میکنه، این کرم برای پوست های خشکه.

  • کاربر کاربر

    سلام به همه افرادی که نظرم بنده را میخونند...من با توجه به سابقه خوبی که در استفاده از این کرم داشتم خرید کردم...در واقع شناخت داشتم و خرید را انجام دادم...همه سفارشم در بسته بندی مناسب ارسال شده بود ولی همونجور که می‌بینید در کرم شکسته هست و نمیشه درش را محکم کرد چون کامل میشکنه...و چون محتوا خوبه و من از قبل در داشتم کالا را مرجوع نکردم...وگرنه کرم هوا میخوره...نمیدونم این شکستگی در کدوم مرحله رخ داده ولی تا زمانی که پلمب کالا کامل باز نشد اصلا معلوم نبود که شکستگی داره...در هر حالت این کرم خوبی هیت ولی دقتش پایین هست...و این را من در سفارش سال های قبل دیدم...به همین دلیل مدت زمان طولانی ازش خرید نکردم...چون قبلا کالای اشتباه برام فرستاده بود.

  • مریم پیردیر مریم پیردیر

    این محصول پرایم از سال ۹۲ همراه منه یعنی ده سال! وقتی قیمتش ۴۵ تومن بود و خب عالیه با اینکه قیمتش بالاست اما تنها مرطوب کننده ایرانی هست که بهم ساخته و آکنه نیاورده برام و بعد مصرفش اصلا حس کشیدگی تو پوستم ندارم چرب نیست اصلا، ملایم و لطیف با بوی خیلی خوب که میگرنمو تحریک نمیکنه باعث افتخارمه که ایرانیه هنوزم رو‌میز ارایشم جاشه با اینکه کلی محصول دیگه دارم که خیلی گرون تر از اینه اما ایشون رو سر من جا داره کرم شبش هم استفاده کردم با اینکه بد نبود اما کمی سنگینه رو‌ پوستم و دیگه تکرارش نکردم

  • سیده مریم رضایی سیده مریم رضایی

    این کرم فقط برای پوستهای خشکی ک حساس نباشن و التهاب نداشته باشن خوبه پوست من یکم التهاب داره و این کرم التهابش رو تشدید میکنه

  • زهرا رشادت زهرا رشادت

    نسبت به کرم های نیوا خییییلی بهتره من حتما پیشنهاد میکنم

  • ستاره درخشان دارا ستاره درخشان دارا

    کرم خوبیه، پوستو نرم می کنه و بوی مطبوعی داره.

  • کاربر کاربر

    خیلی خوبه به صورت من میخوره

  • پرستو فرضیایی پرستو فرضیایی

    برای بار سوم خرید کردم دوسش دارم هم خوشبو هم برای صورت دهیدارته من عالیه

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    92

    اصالت کالا

    83

    طعم یا رایحه

    83

    شباهت یا مغایرت

    75

    تاریخ تولید یا مصرف

    61

    قیمت و ارزش خرید

    42

    ابعاد یا سایز

    15

    قیمت خرید کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24

    لیست قیمت فروشندگان