بررسی کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 مناسب پوست های خشک

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 مناسب پوست های خشک

  • حجم: 75 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • سازگار با: پوست خشک
  • نوع: تیوپی
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین C و E

کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 محصولی ایرانی است که با هدف آبرسانی و مرطوب کردن پوست‌های خشک تولید شده است. این کرم با دارا بودن ترکیبات مغذی و آبرسان، می‌تواند به خوبی رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند و آن را نرم، لطیف و شاداب نگه دارد.

بررسی کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 مناسب پوست های خشک

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 حاوی مواد موثره مختلفی از جمله روغن بادام، سدیم هیالورونات، عصاره بابونه و گلیسیرین است. این محصول با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای افراد دارای پوست خشک باشد. این کرم به خوبی رطوبت پوست را تامین می‌کند و آن را نرم، لطیف و شاداب نگه می‌دارد.

روغن بادام

این روغن سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری است که به مرطوب کردن و نرم کردن پوست کمک می‌کنند. همچنین، روغن بادام خاصیت ضد التهابی دارد و می‌تواند التهابات پوستی را تسکین دهد.

سدیم هیالورونات

این ماده به طور طبیعی در پوست وجود دارد و وظیفه حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارد. سدیم هیالورونات می‌تواند تا 1000 برابر وزن خود آب جذب کند و به همین دلیل، یک آبرسان بسیار قوی محسوب می‌شود.

عصاره بابونه

این عصاره خاصیت ضد التهابی و ضد حساسی دارد و می‌تواند به تسکین التهابات و التیام التهابات پوستی کمک کند.

گلیسیرین

این ماده یک آبرسان قوی است که می‌تواند رطوبت پوست را جذب و حفظ کند. گلیسیرین همچنین به نرم شدن و لطیف شدن پوست کمک می‌کند.

کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 فاقد پارابن، عطر و رنگ مصنوعی است و به همین دلیل، برای پوست‌های حساس نیز مناسب است.

نحوه استفاده

برای استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03، ابتدا پوست خود را به طور کامل تمیز و خشک کنید. سپس، مقدار کافی از کرم را به دست خود زده و به آرامی روی پوست صورت و دست خود ماساژ دهید تا جذب شود. از این کرم می‌توانید به دفعات در طول روز استفاده کنید.

نکات کلیدی

  • از تماس کرم با دور چشم خودداری کنید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت، مصرف کرم را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید.
  • کرم را در جای خنک و خشک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین کرم مرطوب کننده

داشتن یک روتین پوستی مناسب همواره می‌تواند به حفظ شادابی و سلامت پوست افراد کمک فراروان کند. یکی از مواردی که به طور معمول برای افراد بسیاری ممکن است رخ دهد، خشکی پوست و در نتیجه پوسته پوسته شدن آن است. این موضوع می‌تواند به راحتی با استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده رفع شود. چراکه دلیل خشکی پوست اکثر افراد، کاهش رطوبت پوست است. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و نرم کننده می‌تواند رطوبت لازم پوست را تامین کند.

مشخصات کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 مناسب پوست های خشک

مشخصات فنی
حجم 75 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
شماره مجوز 56/20180
سازگار با پوست‌های خشک
جنس محفظه پلاستیک
ترکیبات دارای روغن
نوع محفظه تیوپی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ویتامین‌های موجود E

نظرات کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 مناسب پوست های خشک

  • لیلا سهم‌دینی لیلا سهم‌دینی

    من هر چهارشماره کرم مرطوب‌کننده-آبرسان لافارر رو دارم و این شماره(شماره ۳) مخصوص پوست خشک هست.اول که دیدم بافتش یکم رقیقه فک کردم برای پوست واقعا خشک کافی نباشه ولی هست.بوش دقیقا شبیه شماره ۲ هست(شماره ۳ و ۲ بوشون ترکیب بوی روغن بادوم و عطر هست.شماره ۱ فقط عطر و شماره ۴ فقط بوی روغن بادوم میدن).شماره ۳ درمقایسه با شماره ۲ و ۴ چربی بیشتری داره(شماره ۱ هم که کلا فاقد چربیه) اما بنظر من حتی شماره ۳ که چرب‌ترین‌شون هست بازم چربی آزاردهنده‌ای نداره.خوبی بزرگی که هر چهار شماره دارن اینه که هم مرطوب‌کننده هستن هم آبرسان. درکل کرم مرطوب‌کننده-آبرسان لافارر رو به شدت توصیه میکنم و بنظرم کیفیت بسیار بالایی دارن.فقط دقت کنید که حتما متناسب با جنس پوستتون انتخاب‌شون کنید.برای من که پوستم مختلط-تقریبا نرمال هست شماره ۲ و ۴ از همه بهتره. فقط یه انتقاد دارم به دیجی که تا الان بارها تکرارش کردم.لطفا برچسب رو روی بسته‌بندی محصولات پوستی و آرایشی نچسبونید اگرم می‌چسبونید لااقل رو لیست ترکیبات‌شون نچسبونید.

  • مرضیه ظفرواحدیان مرضیه ظفرواحدیان

    نظرم رو ب صورت کلی و مقایسه ای میگم بین محصولات عکس.پوست صورتم مختلطه تی زون کمی چرب و گونه ها بسیار خشک.برای خشکی صورت لافارر و ژوت رو استفاده کردم ک خیلی کارامد نبودن برای رفع خشکی.لابورن مخصوص صورت برای صورت من سنگین بود و کمی عرق میکردم بنابر این برای دستم استفاده کردم ک عالی بود.خود لابورن کاسه ای ابی هم بسیار عالی و خوشبو بود البته مخصوص دست بود نه صورت.ابرسان سوپکس انقدری قوی نبود و کمی رقیق بود ک من ب عنوان لوسیون بدن استفادش کردم چون پوست بدنم هم خشکه.بین سی گل هیدرا پلاس و سی گل معمولی با همین رنگ از سی گل معمولی راضی تر بودم و دستهامو از مدل پلاس نرم تر میکرد.البته برای دست.از اوسرین ایروکس و ژوت هم اصلا راضی نبودم.ژوت ک اصلا برام ابرسانی نداشت و ایروکس هم انتظار بیشتری ازش داشتم چون از شامپو هاش خیلی راضی بودم.و اما لوسیون بدن درما سیف ک ب شدت عالیه و توصیه میکنم.پوستم کمی اگزما و حساسیت داشت.ب پیشنهاد مسول داروخانه خریدم هفته اول هیچ اثری نمیبینید اما بعد از هفته دوم متوجه میشد ک چقدر برای اگزما موثره.در کل برای کرمهای دست نسبت ب قیمت اول سی گل بعد لابورن صورت بعد لابورن دست و بعد ایروکس.درما سیف هم ک عالیه اما من پارسال ۹۰ و خورده ای گرفتم و ففط برای اگزما استفاده کردم اگه بودجتون میرسه برای کرم دست هم عالیه.برای صورت ژوت اصلا برام ابرسانی نداشت لافار هم همینطور حتی با لافار کمی عرق هم میکردم اوایل.اما وچه از همه اینا بهتر بود ک الکی داره گرون میشه و من فیس داکس گرفتم ک اونم با قیمتش عالیه و هم سطح وچه هست.روغن بدن فیروز هم متاسفانه برخلاف بقیه محصوبات و لوسیون هاش اصلا خوب نبود‌حالت گریس داشت .

  • علی نظیفی علی نظیفی

    کیفیت مناسبی داره ولی مقدارش خیلی کمه و اگه مراقب نباشید، ممکنه با فشار کمی، یه دفعه مقدار زیادی ازش بیرون بریزه. در مجموع با تخفیف حداقل 50 درصدی نسبت به قیمت اصلیش میارزه.

  • سحر هنرور پارسا سحر هنرور پارسا

    خوبه آب رسانی میکنه و محافظت خوبی از پوست داره فقط روغنی و پوستو براق میکنه

  • کاربر کاربر

    بستگی به پوست هر فرد داره من پوستم هم حساس هم کمی خشک اگر دو بار این کرم در هفته با فاصله یک روز استفاده کنم بلافاصله شاهد جوش های ریز روی پوست صورتم هستم دلیلش نمیدونم چیه شاید به خاطر اینه منافذ میبنده برای همین یک بار در هفته استفاده میکنم احتمالا یه کرم دیگه انتخاب کنم به عنوان آبرسان ولی بقیه محصولاتش مثل ژل شستشو و پاک کننده آرایش لافارر خوبه اما تونرش برای پوست حساس و خشک هم همین حالت داره تقریبا فقط میتونم هفته ای یه بار استفاده کنم بیشتر باشه جوش ها نمایان می شوند .

  • نادر حسنی نادر حسنی

    خریدش روتوشگفتانه یاوقتی تخفیف داره به صرفه هستش وعالیه من که راضی بودم دوباره می‌خوام سفارش بدم

  • فاطمه حسینی فاطمه حسینی

    پوست من حساس وخشک هست.راضی نیستم خوب مرطوب نمی کنه

  • ندا مرادجعفرلو ندا مرادجعفرلو

    این محصول را برای پوست خشک پنج بار گرفتم،،،،عالی بود اما سعی کنید روزانه چند بار تجدید شود تا ابرسانی به صورت کامل انجام شود

  • عاطفه بابائی نژاد عاطفه بابائی نژاد

    خوبه بوص زیاده برای ادمای حساس خوب نیس

  • ابوالفضل عباسپور ابوالفضل عباسپور

    خوبه پوست رو خوب نرم میکنه فقط بعد مصرف روی پوست دانه های ریز مثل شن احساس میشه

  • الناز سعیدی الناز سعیدی

    اولین بار که استفاده کردم به نظرم کرم خوبی بود ولی الان بعد از حدود یک ماه استفاده نظرم رو میگم.با وجود اینکه پوست من خشکه و اصولا مستعد جوش نیستم ولی بعد از چند وقت جوش زدم و حتی احساس کردم پوست رو کمی کدر میکنه. به همین خاطر دیگه ازش استفاده نمیکنم.

  • نسرین خلیل پور نسرین خلیل پور

    این دومین بار میخرمش..من پوست صورتم خیلی خشک میشه به محض زدن این کرم خشکی پوستم برطرف میشه ..راضیم ازش بوشم خوبه بدم نمیاد..مرسی دیجی

  • کاربر کاربر

    کرم خیلی خوب و باکیفیتیه ولی متاسفانه معطره و بوی خیلی تند و آزاردهنده ای داره

  • فاطمه صادقی فاطمه صادقی

    ماشاالله روز به روز همینطور قیمتا میره بالاتر نمیدونم چی بگم هر روز قیمتا افزایش داره اخه چه خبره

  • کاربر کاربر

    خیلی خوبه به جز این که ی مقدار رقیقه ولی ی مقدار جزئی ازش برا صورت کافیه اثر آبرسانیش هم خوبه

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    86

    تاریخ تولید یا مصرف

    72

    طعم یا رایحه

    55

    قیمت و ارزش خرید

    41

    ابعاد یا سایز

    34

    اصالت کالا

    20

    شباهت یا مغایرت

    0

    قیمت خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت لافارر مدل 03 مناسب پوست های خشک

    لیست قیمت فروشندگان