بررسی رنگ مو بیوتی شماره 3.65 رنگ قهوه ای شکلاتی تیره

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت رنگ مو بیوتی شماره 3.65 رنگ قهوه ای شکلاتی تیره

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره رنگ: 3.65
  • رنگ: قهوه ای شکلاتی تیره
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین C

رنگ مو بیوتی شماره 3.65 حجم 100 میلی لیتر رنگ قهوه ای شکلاتی تیره به دلیل برخورداری از فرمولاسیون ویژه هیچ آسیبی به موهای شما وارد نمی‌کند و حتی می‌تواند منجر به تقویت و بهبود حالت آن‌‌ها شود. در این محصول از پایه رنگ طبیعی کمک گرفته شده است و به همین دلیل اثرات آن کاملاً ماندگار خواهند بود. عدم وجود آمونیاک یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این محصول در نظر گرفته می‌شود.

بررسی رنگ مو بیوتی شماره 3.65 رنگ قهوه ای شکلاتی تیره

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

به جرئت می‌توان بیان کرد که رنگ مو بیوتی شماره 3.65 حجم 100 میلی لیتر رنگ قهوه ای شکلاتی تیره از بالاترین میزان اثرگذاری برخوردار است و می‌تواند یک طیف رنگی خارق‌العاده را برای شما به ارمغان بیاورد. ساختار این رنگ مو بارها مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل شود. در این محصول شاهد به کارگیری ویتامین c هستیم که به نوبه خود نقش بسیار مهمی در زمینه افزایش سلامت موها ایفا می‌کند. علاوه بر این، شرکت بیوتی روغن‌های گیاهی مختلفی از جمله روغن آرگان را به ترکیبات آن اضافه کرده است تا میزان درخشندگی موهای شما پس از رنگ کردن آن‌ها افزایش پیدا کند. در کنار این موارد، ترکیب این محصول شامل مقداری کراتین مایع نیز می‌شود. همان‌طور که می‌دانید کراتین می‌تواند به شکلی کاملاً کاربردی، میزان رطوبت و همچنین شادابی موهای شما را کنترل کند. مجموع این موارد در کنار هم باعث شده است تا این رنگ مو فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. رنگ قهوه‌ای شکلاتی تیره علاوه بر خانم‌ها، در بین آقایان نیز طرف‌داران زیادی دارد. در واقع نمی‌توان این محصول را تنها به یک جنسیت خاص محدود کرد. ما این رنگ مو را با مناسب‌ترین قیمت ممکن برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم.

روش استفاده

استفاده کردن از این رنگ مو دشواری خاصی ندارد و تنها باید آن را با اکسیدان مناسب آن مخلوط کنید. پس از ایجاد ترکیب مناسب، بدون هیچ‌گونه درنگی مخلوط ایجاد شده را بر روی موهای خود قرار دهید تا اثرگذاری به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد. با مطالعه دستورالعمل‌های تعبیه شده بر روی جلد این محصول می‌توانید به صورت دقیق روند به کارگیری آن را متوجه شوید. به یاد داشته باشید که رنگ مو بیوتی شماره 3.65 حجم 100 میلی لیتر رنگ قهوه ای شکلاتی تیره مخصوص موهای سر است و نباید از آن برای رنگ کردن موهای ابرو و سایر نقاط بدن بهره ببرید.

مشخصات رنگ مو بیوتی شماره 3.65 رنگ قهوه ای شکلاتی تیره

مشخصات فنی
رنگ شکلاتی
حجم 100 میلی‌لیتر
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود C
طراحی شده برای بانوان
مشخصات ویژه دارای ویتامین
شماره مجوز 1257245867865740
سایر مشخصات رنگ مو گیاهی با آمونیاک فوق العاده کم، حاوی روغن آرگان و کراتین
کشور مبدا برند فرانسه

نظرات رنگ مو بیوتی شماره 3.65 رنگ قهوه ای شکلاتی تیره

  • کاربر کاربر

    تقریبا سیاهه

  • کاربر کاربر

    کیفیت عالی بود

  • ز رضایی ز رضایی

    همیشه بیوتی میخرم چون عالیه.چشم رانمیسوزونه.خوب رنگ میده.ولی انتخاب رنگ سلیقه ای یه.ولی خیییییلی تیره است که اینهم سلیقه ای یه!

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    100

    قیمت خرید رنگ مو بیوتی شماره 3.65 رنگ قهوه ای شکلاتی تیره

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.