بررسی رنگ مو دوشس سری طلایی شماره 6.3 رنگ بلوند طلایی تیره

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت رنگ مو دوشس سری طلایی شماره 6.3 رنگ بلوند طلایی تیره

  • حجم: 125 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره رنگ: 6.3
  • رنگ: بلوند طلایی تیره
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین C و E

رنگ مو دوشس سری طلایی شماره 6.3 تجلی زیبایی و درخشندگی بر روی موهای شما است. این رنگ مو با فرمولاسیون قوی و رنگدانه‌های با‌کیفیت و درخشان، رنگ بلوند طلایی تیره را با پوششی یکنواخت بر روی موهای شما ایجاد می‌کند. سری طلایی رنگ مو دوشس با حجم ۱۲۵ میلی‌لیتر علاوه بر به‌وجود آوردن رنگ مطلوب، از موهای شما در مقابل مضرات رنگ مو محافظت می‌کند و لطافت و درخشندگی مو را افزایش می‌دهد. در این جا شما را با ویژگی‌های برتر و مزیت‌های استفاده از این رنگ مو آشنا خواهیم کرد.

بررسی رنگ مو دوشس سری طلایی شماره 6.3 رنگ بلوند طلایی تیره

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

رنگ مو دوشس، یک رنگ مو دائمی با قدرت بالا در پوشش موهای خاکستری است که با فرمولاسیون قوی خود، زیبایی و درخشندگی را به موهای شما می‌بخشد. این محصول با غلظت و تراکم بالای رنگدانه‌ها، تارهای سفید و خاکستری مو را کاملا می‌پوشاند و رنگی با جلوه‌ طبیعی به وجود می‌آورد. رنگدانه‌های موجود در این محصول، با خلوص بالا و اندازه کوچک ذرات، به راحتی به لایه‌ کوتیکول مو نفوذ می‌کنند و با اتصال قوی به ساختار داخلی مو، رنگی یکنواخت را به شما هدیه می‌دهند. رنگ مو دوشس با پوشش ۵۰ تا ۱۰۰ درصد موهای سفید و خاکستری، ماندگاری   بالای رنگ مو را تضمین می‌کند. رنگ مو دوشس، علاوه بر به وجود آوردن رنگ دلخواه، برای سلامت و زیبایی موهای شما نیز موثر است. فرمولاسیون پیشرفته این رنگ مو با داشتن روغن زیتون، ویتامین E، اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ و دیگر ترکیبات مغذی، به تقویت و آبرسانی عمقی مو کمک و از خشکی و شکنندگی مو پیشگیری می‌کند.

نحوه استفاده

برای رسیدن به بهترین نتیجه و داشتن رنگ مویی فوق‌العاده با رنگ مو دوشس سری طلایی شماره 6.3، رعایت چند نکته در طریقه استفاده از این محصول ضروری است. ابتدا، با توجه به حجم موهای خود، میزان مناسبی از رنگ مو و اکسیدان را  با هم مخلوط کنید تا یکنواخت شود. پیش از شروع به رنگ کردن، از خشکی و تمیزی موهای خود اطمینان حاصل کنید.

سپس، مخلوط رنگ مو را به صورت یکنواخت بر روی تمامی قسمت‌های موهایتان از ریشه تا نوک مو بزنید و با کمک یک شانه دندانه ریز، رنگ مو را به خوبی بر روی تمامی قسمت‌های مو پخش کنید. بعد از طی شدن زمان تعیین شده در دستورالعمل ( ۳۰ تا ۴۵ دقیقه)، موهایتان را با آب ولرم و شامپو مخصوص موهای رنگ شده شست‌شو دهید تا کاملاً تمیز شود. 

تحت هیچ شرایطی موهای خود را با آب داغ نشویید و  از استفاده از شامپوهای معمولی خودداری کنید زیرا باعث از بین رفتن رنگ مو و ماندگاری کوتاه مدت آن می‌شود. همچنین، ۲۴ ساعت قبل و بعد از رنگ زدن موها، از حمام رفتن و شنا کردن پرهیز کنید تا این رنگ موی‌ با‌کیفیت بر روی موهایتان ثابت بماند.

مشخصات رنگ مو دوشس سری طلایی شماره 6.3 رنگ بلوند طلایی تیره

مشخصات فنی
رنگ طلایی
حجم 125 میلی‌لیتر
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود C
طراحی شده برای بانوان
مشخصات ویژه دارای ویتامین
شماره مجوز 6260235291773
کشور مبدا برند ایران

نظرات رنگ مو دوشس سری طلایی شماره 6.3 رنگ بلوند طلایی تیره

  • مهدی زارع عبداللهی مهدی زارع عبداللهی

    خوب بود

  • عکس خوانده نمی‌شود

    کیفیت و کارایی

    100

    قیمت خرید رنگ مو دوشس سری طلایی شماره 6.3 رنگ بلوند طلایی تیره

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.