بررسی رنگ مو پیلون شماره 9.07 رنگ بلوند شنی خیلی روشن

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت رنگ مو پیلون شماره 9.07 رنگ بلوند شنی خیلی روشن

  • حجم: 120 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره رنگ: 9.07
  • رنگ: بلوند شنی خیلی روشن
  • ویژگی‌ها: دارای روغن کنجد

داشتن موهایی درخشان همواره یکی از اساسی‌ترین معیارهای زیبایی به شمار می‌آید. اگر به دنبال تغییری جذاب و طبیعی برای موهای خود هستید، رنگ مو پیلون شماره ۹.۰۷ با حجم ۱۲۰ میلی لیتر بهترین گزینه برای شما است. این محصول با فرمولاسیون قوی خود، پوششی با دوام را بر روی موهای شما ایجاد می‌کند و درخششی بی‌نظیر به آن‌ها می‌بخشد‌. رنگ بلوند شنی خیلی روشن، به دلیل ملایم و طبیعی بودن، با انواع پوست و مو هماهنگی دارد و بهترین ظاهر را به شما هدیه می‌دهد. در این جا به بررسی جزئیات بیشتر این رنگ مو و دلایل برتری آن می‌پردازیم.

بررسی رنگ مو پیلون شماره 9.07 رنگ بلوند شنی خیلی روشن

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

رنگ مو پیلون شماره 9.07 حجم 120 میلی لیتر با فرمولاسیونی برتر و غنی شده با روغن‌های ارگانیک و ویتامین c، زیبایی و درخشش را همزمان برای مو به ارمغان می‌آورد. روغن‌های ارگانیک در این رنگ مو، از جمله روغن کنجد، آلوئه ورا و روغن زیتون، با خواص مرطوب‌کننده خود، از هرگونه خشکی در مو جلوگیری می‌کنند و باعث لطافت بیشتر مو می‌شوند. ویتامین c در این محصول با ویژگی آنتی‌اکسیدانی خود، از موهای شما در برابر آلودگی هوا و اشعه‌های آفتاب مراقبت می‌کند. رنگ مو پیلون با حجم ۱۲۰ میلی‌لیتر برای استفاده در منزل و سالن زیبایی مناسب است و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی از داشتن موهای زیبا و سالم نهایت لذت را ببرید.

نحوه استفاده

برای کسب بهترین نتیجه از این رنگ مو با‌کیفیت و حفظ سلامت موهایتان رعایت چند نکته ضروری است. ابتدا با توجه به دستورالعمل روی بسته‌بندی محصول، اکسیدان و رنگ مو را با هم ترکیب کنید و خوب هم بزنید تا مخلوطی یکدست ایجاد شود. موهایتان را به چهار بخش مساوی تقسیم نمایید و هر بخش را با کلیپس جدا کنید.

 با استفاده از یک ورژن رنگ مو مخلوط رنگ را به ریشه موهایتان بزنید و به آرامی به سمت ساقه مو ببرید، این کار باید برای تمام بخش‌های مو تکرار شود. سپس ۲۰ تا ۴۵ دقیقه صبر کنید تا رنگ به خوبی به خورد مو برود. پس از گذشت زمان موهایتان را با آب ولرم آبکشی کنید تا رنگ‌های اضافی از روی موها شسته شود. برای حفظ رطوبت و لطافت آن توصیه می‌کنیم از ماسک موی مناسب بعد از رنگ استفاده نمایید و بعد از ۵ دقیقه آبکشی کنید.

مشخصات رنگ مو پیلون شماره 9.07 رنگ بلوند شنی خیلی روشن

مشخصات فنی
مشخصه رنگ بلوند شنی خیلی روشن
حجم 120 میلی‌لیتر
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود E
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ترکیبات بدون پارابن
مشخصات ویژه دارای ویتامین
شماره مجوز 5612132
شماره رنگ 9.07
کشور مبدا برند ایران
سایر توضیحات حاوی روغن های کنجد, زیتون, آلوورا, جوانه گندم حاوی حداقل آمونیاک حاوی کراتین دارای رنگدانه های طبیعی درصد اختلاط در رنگ بسیار کم حاوی ویتامینهای B و E و C

نظرات رنگ مو پیلون شماره 9.07 رنگ بلوند شنی خیلی روشن

عکس خوانده نمی‌شود

قیمت خرید رنگ مو پیلون شماره 9.07 رنگ بلوند شنی خیلی روشن

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.