بررسی محلول تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن هیدرودرم مدل 01

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت محلول تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن هیدرودرم مدل 01

  • حجم: 8 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • اثرگذاری: ترمیم کننده
  • نوع: محلول
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین A

در صورت عدم رسیدیگی به ناخن‌ها به عنوان یک عضو مهم که در زیبایی دستان و پاها نقش بسزایی دارد، نیاز است که با استفاده از محصولات ترمیم کننده و تقویت کننده ناخن، نسبت به درمان آن در بلند مدت اقدام کرد. اما در برخی از موراد نیاز است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید شیارها، پوسته پوسته شدن و زبری ناخن‌ها را صاف و یکدست کنید. این موضوع به خصوص برای افرادی که نیاز به زیرسازی سبک و بدون ضرر دارند نیز بسیار کاربردی است.

بررسی محلول تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن هیدرودرم مدل 01

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

محلول تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن هیدرودرم مدل 01 یکی از بهترین ترمیم کننده‌های ناخن در بازار به شمار می‌رود که می‌تواند به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن، ناخن‌های شما را ترمیم کرده و سطحی صاف و یکدست ارائه کند. پس از استفاده از این محصول می‌توانید به راحتی از انواع لاک و سایر ملزومات زیبایی ناخن استفاده کنید. اگرچه این محصول با هدف پوشش سطح ناخن تولید شده است، اما با فرمولاسیون منحصر به فر خود می‌تواند اثرات ترمیمی نیز داشته باشد. این محصول حاوی کمپلکس ترمیم کننده گلوکونات روی و گلوکونات منگنز است که می‌تواند موجب افزایش استحکام ناخن‌ها و همچنین بهبود روند رشد ناخن شود. از طرفی وجود عصاره جلبک سبز که حاوی ویتامین B است می‌تواند به رشد و ترمیم ناخن‌ها کمک کند. از جمله سایر مواد به کار گرفته شده در این محصول می‌توان به عصاره چای سبز، روغن گل پامچال و ژل آلوئه ورا همراه با بیوتین و ویتامین A پالمیتات اشاره کرد.

نحوه استفاده

برای استفاده از محلول تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن هیدرودرم مدل 01 کافی است در زمان مورد نیاز مقدار مناسبی از محصول را روی ناخن‌ها منتقل کنید. این محصول در زمان کوتاهی پس از استفاده خشک شده و بعد از آن می‌توانید به کارهای روزمره خود برسید. توجه داشته باشید که پس از خشک شدن، این محصول همانند لاک بی رنگ عمل کرده و برای پاک کردن آن نیاز است از لاک پاکن‌ها استفاده کنید. همچنین در صورت استفاده مداوم از محصول، می‌توانید اثرات ترمیمی آن را نیز مشاهده کنید.

مشخصات محلول تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن هیدرودرم مدل 01

مشخصات فنی
حجم 8 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند ایران
مشخصات ویژه دارای ویتامین
سایر توضیحات - پر کننده و ترمیم کننده خطوط و ناهمواری های سطح ناخن - صاف کننده و یکنواخت کننده سطح ناخن - افزایش دهنده جلوه لاک ناخن - افزایش چسبندگی لاک ناخن - حاوی کمپلکس ترمیم کننده گلوکونات روی، گلوکونات منگنز و عصاره جلبک سبز - محتوی عصاره چای سبز، روغن گل پامچال و ژل آلوئه ورا - همراه با بیوتین و ویتامین A پالمیتات

نظرات محلول تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن هیدرودرم مدل 01

  • کاربر کاربر

    من چون ناخنام بعد از ریمو کاور بسیار آسیب دید و پوسته پوسته و نازک شد، قبل مصرف ترمیم کننده ثبتشون کردم و ۴ روز بعد مصرف در حالی که لاک ترمیمی روی ناخنم هست عکس گرفتم. تو تصویر میتونید تفاوت رو به وضوح ببینید همه ترک ها و پوسته ها پوشیده شده، و ناخنام هم سفت شدند. توصیه میکنم که اگر ناخناتون مثل من آسیب دیده تهیه کنید و تغییر رو حس کنید

  • کاربر دیجی کالا کاربر دیجی کالا

    حتما قبل استفاده بروشور رو مطالعه کنید! نسبت به مشابه های خارجی قیمت و کارایی مناسبی داره. کاربردش هم پر کردن شیار های ناخن و صاف شدن سطح ناخن هست. توی نوشتن مشخصات محصولات ناخن خیلی ضعیفه، یا اشتباه می‌نویسه یا توضیحات کامل نیست پیشنهادم اینه که یا از سایتای دیگه مشخصات رو چک کنید یا روی عکس محصول زوم کنید و نوشته رو بخونید.

  • حمیده میربها حمیده میربها

    تشکیل لایه ای نازک روی ناخن که ظاهر زبر ناخن و یا شیارهای ناخن را پوشش می دهد. ظاهر طبیعی دارد و خیلی برق نمی زند. می توان به عنوان لایه زیر لاک برای یکنواختی پوشش لاک استفاده کرد. برای پاک کردن باید از لاک پاک کن استفاده کرد.

  • ریحانه ریاحی ریحانه ریاحی

    این محصول حالت ظاهری داره و برای این هست که اگر ناخن شما آسیب دیده یا پوسته پوسته شده فرو رفتگی هارو پر میکنه و حالت صافی به ناخون میده که اگر هم بخواید روش لاک بزنید یه سطح صاف و زیبا ایجاد میکنه ! به هیچ وجه حالت درمانی نداره که خوب منطقی هم هست ناخن یه عضو مرده است و اگر درمانی هم بخواد صورت بیره باید به صورت خوراکی باشه نه موضعی ! در کل برای زیبایی ناخن آسیب دیده کاربرد داره :)

  • کاربر کاربر

    سلام متوجه شدم که مثل لاکه و نیاز به پاک کننده ناخن داره و با آب پاک نمیشه برای وضو باید از استون استفاده کنید

  • کاربر کاربر

    محصول مورد نظر صرفا جهت صاف کردن سطح ناخن هست و خواصیت تقویت کنندگی نداره ولی وقتی دو لایه میزنی ناخن حالت محکمی میگیره من استفاده میکنم تا ناخنم بلند تر ک میشه جلو شکستنشو بگیره

  • کاربر کاربر

    این محلول رو به عنوان تقویت کننده معرفی کرده در حالیکه روی جلد خود محصول نوشته شده ترمیم کننده و اصلا هدف تقویت ناخن رو نداره

  • مهسا محسنی لنگرودی مهسا محسنی لنگرودی

    من کلی استفاده کردم ولی باعث نشد ناخن هم نشکنه درست عین قبل فقط یک لاک عادیه

  • کاربر کاربر

    خیلی خوب بود، خیلی زود خشک میشه، خیلی دیر پاک میشه، از ناخن‌ها خوب محافظت میکنه که رطوبت زیاد بهشون نرسه یا زیادی خشک نشن. لاک هم بزنید روش خیلی صاف و براق میشه. خودشم به تنهایی ناخن‌هارو براق میکنه.

  • کاربر کاربر

    اگه ریمو کردید ظاهری ناخن رو سالم نشون میده و لاقل تا زمانی که ناخن رشد کنه ناخن حالت بدی نداره.اما من حالت تقویتی ازش ندیدم.اگه سطح ناخن شما هموار نیست زیر لاک بزنید جلوه بهتری داره.یه برق طبیعی به ناخن میده که من خیلی دوس دارم(عین برق ناخن نه).اگه بیشتر از یکبار بزنید بخاطر رنگش ناخن زرد دیده میشه. برای وضو هم باید پاکش کنید چون شبیه لاکه.

  • مهری پوربلاسی مهری پوربلاسی

    در عرض کمتر از ۱۰ ثانیه، سطح ناخنتونو بدون سوهان زدن، صاف و صیقلی و یکدست می کنه،.یه لایه نازک روی سطح ناخن که به سرعت خشک می شه و مثل برق ناخن براقه، برای من که اصلا دلم نمی خواست با سوهان زدن روی سطح ناخن، ناخنمو نازک کنم عالیه، روش می تونین لاک استفاده کنین.

  • سحر زالی سحر زالی

    این محصول صرفا برای زیبا و یکدست کردن ناخن کاربرد داره و نه بیشتر . مثل لاک .

  • سولماز  جلوسی سولماز جلوسی

    اصلا جنبه درمانی نداره مثل یک برق ناخن میمونه که ناخن و زرد هم میکنه یعنی به تنهایی نمیشه روی ناخن زد

  • فایزه توکلی فایزه توکلی

    من ی دوره ایی این محصول رو استفاده کردم ولی خیلی نتیجه نگرفتم

  • فاطیما غلامی فاطیما غلامی

    تاثیر داره روی رشد و سفت شدن ناخن ولی باید حدود یکماه استفاده کنید تا تاثیر چشم گیر ازش ببینید. مثل لاکه و برای دوباره زدن رو ناخن باید قبلی رو پاک کنید. ولی در کل خوبه و از اولین زمان استفاده تاثیرش مشهوده.

  • عکس خوانده نمی‌شود

    قیمت و ارزش خرید

    75

    کیفیت و کارایی

    72

    ابعاد یا سایز

    0

    تاریخ تولید یا مصرف

    0

    شباهت یا مغایرت

    0

    قیمت خرید محلول تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن هیدرودرم مدل 01

    لیست قیمت فروشندگان