بررسی رنگ مو آلفرد شماره 4.0 رنگ قهوه ای متوسط

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت رنگ مو آلفرد شماره 4.0 رنگ قهوه ای متوسط

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • شماره رنگ: 4.0
  • رنگ: قهوه ای متوسط
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین C

رنگ مو آلفرد شماره 4.0 حجم 100 ميلي ليتر رنگ قهوه ای متوسط از آن محصولاتی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذر کرد. این محصول با برخورداری از ویتامین C و همچنین ترکیبات ویژه، سلامت موهای شما را به خطر نمی‌اندازد و در عین حال منجر به بهبود حالت ان‌ها می‌شود. اگر به دنبال رنگ مویی هستید که ماندگاری شگفت انگیزی داشته باشد، ما به شما خرید این محصول را پیشنهاد می‌کنیم.

بررسی رنگ مو آلفرد شماره 4.0 رنگ قهوه ای متوسط

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

رنگ مو آلفرد شماره 4.0 حجم 100 ميلي ليتر رنگ قهوه ای متوسط از بالاترین نرخ اثرگذاری برخوردار است و همین امر موجب رضایت کامل مصرف‌کنندگان از آن شده است. عدم وجود آمونیاک در این محصول میزان بوی اشاعه شده از آن را به شکل چشم‌گیری کاهش داده است تا بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکلی روند رنگ کردن موهای خود را ادامه دهید. شایان ذکر است که در این کالا از پارافین نیز استفاده نشده است که خود یک نکته مثبت جهت بهبود سلامت موها برشمرده می‌شود. این رنگ مو همانند سایر محصولات شرکت آلفرد منجر به ایجاد حساسیت‌های پوستی نخواهد شد و می‌توانید از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید. در واقع باید گفت که این محصول جزو معدود رنگ موهای موجود در بازار است که حتی بانوان باردار نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

روغن آرگان و روغن زیتون، دو مورد از مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده این رنگ مو شناخته می‌شوند که وجود آن‌ها به منظور افزایش حالت‌پذیری موهای شما است. کراتین و ویتامین C موجود در ترکیبات تشکیل دهنده این محصول نیز به عنوان یک نوع محافظ عمل می‌کنند تا همواره موهایی شاداب و باطراوت داشته باشید. روغن بادام و روغن آفتابگردان طبیعی نیز در این رنگ مو به کار گرفته شده است که هر دوی ان‌ها منجر به تکسین پوست سر می‌شوند.

روش استفاده

مهم‌ترین نکته‌ای که برای استفاده از رنگ مو آلفرد شماره 4.0 حجم 100 ميلي ليتر رنگ قهوه ای متوسط باید در نظر داشته باشید، انتخاب اکسیدان مناسب است. همان‌طور که می‌دانید این امر بر روی حتی بر روی میزان اثرگذاری رنگ مو نیز اثر می‌گذارد. لازم است که هر تیوپ را با یک و نیم برابر اکسیدان ترکیب کنید. چنانچه به دنبال یک رنگ روشن‌تر هستید، لازم است مقدار اکسیدان را به دو برابر افزایش دهید. در جعبه این محصول کلیه دستورالعمل‌های لازم قرار داده است که توصیه می‌کنیم حتماً آن‌ها را مطالعه کنید.

مشخصات رنگ مو آلفرد شماره 4.0 رنگ قهوه ای متوسط

مشخصات فنی
مشخصه رنگ قهوه ای متوسط
حجم 100 میلی‌لیتر
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود C
طراحی شده برای بانوان و آقایان
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ترکیبات بدون آمونیاک
مشخصات ویژه دارای ویتامین
شماره رنگ 4.0
کشور مبدا برند ایتالیا
سایر توضیحات بدون آمونیاک بدون PPD ماندگاری بالا بدون حساسیت

نظرات رنگ مو آلفرد شماره 4.0 رنگ قهوه ای متوسط

  • کاربر کاربر

    خوبه من حساسیت دارم به رنگ تیره اما این برام خوب بوده

  • محمدعلی عباسی محمدعلی عباسی

    خیلی خوب بود ولی من آخرینهاشو خریدم

  • عکس خوانده نمی‌شود

    ابعاد یا سایز

    100

    کیفیت و کارایی

    100

    قیمت خرید رنگ مو آلفرد شماره 4.0 رنگ قهوه ای متوسط

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.