بررسی رنگ مو بلونیا سری بلوند مسی شماره 7.4 شماره رنگ بلوند مسی

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت رنگ مو بلونیا سری بلوند مسی شماره 7.4 شماره رنگ بلوند مسی

  • حجم: 100 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • شماره رنگ: 7.4
  • رنگ: بلوند مسی
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین E و B

رنگ مو بلونیا یکی از محصولات محبوب و معتبر در زمینه رنگ مو است که با فرمولاسیونی منحصر به فرد و بدون آمونیاک مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در ادامه به بررسی جزئیات این محصول پرداخته می‌شود.

بررسی رنگ مو بلونیا سری بلوند مسی شماره 7.4 شماره رنگ بلوند مسی

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

رنگ مو بلونیا حاوی ترکیبات روغن بادام شیرین، اسیدهای چرب و ویتامین‌های A، B1، B6 و E است. این ترکیبات نه تنها به تسکین پوست سر کمک می‌کنند بلکه بافت موها را نیز نرم و لطیف می‌سازند و باعث افزایش درخشندگی آن‌ها می‌شوند. عصاره گل نیلوفر آبی نیز به عنوان یک تسکین‌دهنده طبیعی در این محصول حضور دارد که به آرامش پوست سر و جلوگیری از خشکی آن کمک می‌کند. آمونیاک یک ماده قلیایی است که وظیفه شکافتن کوتیکول مو را بر عهده دارد تا رنگ به داخل ساقه مو نفوذ کند. آمونیاک می‌تواند باعث آسیب به مو و تحریک پوست سر شود. در رنگ مو بلونیا، به جای آمونیاک از ماده‌ای دیگر با همان خاصیت و قدرت رنگ‌پذیری اما با آسیب کمتر به مو استفاده شده است. این جایگزین باعث می‌شود که موهایتان در حین رنگ شدن، کمتر آسیب ببینند و پوست سرتان نیز کمتر تحریک شود. رنگ موی بلونیا شماره 7.4 با حجم 100 میل و رنگ بلوند مسی یکی از انتخاب‌های جذاب برای کسانی است که به دنبال تغییر در ظاهر خود هستند. این محصول مناسب برای بانوان و آقایان بوده و توسط سازمان غذا و دارو مجوز دریافت کرده است. از ویژگی‌های بارز این رنگ مو می‌توان به فاقد پارابن بودن و ماندگاری بالای آن اشاره کرد که موهای سفید را کاملاً پوشش می‌دهد و بدون خشکی و آسیب به مو نتایج مطلوبی به ارمغان می‌آورد.

نحوه استفاده

برای استفاده از رنگ موی بلونیا، ابتدا 100 میلی‌لیتر از رنگ را در ظرفی غیر فلزی بریزید و سپس 150 میلی‌لیتر کرم اکسیدان مناسب را به آن اضافه کنید. برای پوشش‌دهی موهای سفید از کرم اکسیدان 6% استفاده کنید و در صورت نیاز به رنگ‌های ترکیبی، از رنگ‌های طبیعی قوی استفاده کنید. ترکیب را به خوبی هم بزنید تا مخلوط یکنواختی به دست آید و سپس آن را به موهای خود بمالید. پس از گذشت مدت زمان مقرر، موها را با آب ولرم شستشو دهید. برای موهای نازک، زمان صبر کردن 30 دقیقه و برای موهای ضخیم 40 دقیقه است.

مشخصات رنگ مو بلونیا سری بلوند مسی شماره 7.4 شماره رنگ بلوند مسی

مشخصات فنی
مشخصه رنگ بلوند مسی
حجم 100 میلی‌لیتر
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود E
طراحی شده برای بانوان و آقایان
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ترکیبات بدون پارابن
مشخصات ویژه دارای ویتامین
شماره مجوز 56/ظ/1142
شماره رنگ 7.4
سایر مشخصات نرم کننده ، تغذیه کننده ، بازسازی کننده
کشور مبدا برند ایتالیا
توضیحات دستکش هنگام مصرف از دستکش استفاده شود

نظرات رنگ مو بلونیا سری بلوند مسی شماره 7.4 شماره رنگ بلوند مسی

عکس خوانده نمی‌شود

قیمت خرید رنگ مو بلونیا سری بلوند مسی شماره 7.4 شماره رنگ بلوند مسی

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.