بررسی رنگ مو آتوسا رویال شماره 10.0 رنگ بلوند پلاتینه

نقد و بررسی، نظرات، مشخصات و قیمت رنگ مو آتوسا رویال شماره 10.0 رنگ بلوند پلاتینه

  • حجم: 120 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • شماره رنگ: 10.0
  • رنگ: بلوند پلاتینه
  • ویژگی‌ها: دارای ویتامین C

امروزه رنگ مو آتوسا رویال با استقبال گسترده از جانب بانوان محترم مواجه شده و این عزیزان می‌توانند با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنند. این رنگ مو برای طراوت و شادابی موهای این افراد تولید شده تا پاسخگوی نیاز بانوان عزیز باشد. رنگ مو آتوسا رویال شماره 10.0 حجم 120 میلی لیتر بلوند پلاتینه با فرمولاسیون قوی و غنی از ویتامین‌های E و C درخشندگی منحصر به فردی را برای موهای این اشخاص به همراه دارد. این رنگ مو به شیوه‌ای تولید شده که غنی از روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون روغن کنجد روغن نارگیل و روغن بادام باشد تا دوام و ماندگاری بالایی را برای مصرف‌کنندگان محترم رقم بزند. رنگ مو آتوسا رویال شماره 10.0 حجم 120 میلی لیتر بلوند پلاتینه انتخابی مناسب و استثنایی برای آن دسته از عزیزانی است که تمایل دارند تا موهایی شاداب و باطراوت داشته باشند.

بررسی رنگ مو آتوسا رویال شماره 10.0 رنگ بلوند پلاتینه

اثرگذاری ساختار و مواد تشکیل دهنده

 رنگ مو آتوسا رویال حداقل میزان آمونیاک را داشته که این موضوع به اثرگذاری بیشتر این محصول بر موهای بانوان نقش دارد. محصول تولیدی موجب نرمی و لطافت موهای این عزیزان می‌شود و آن‌ها می‌توانند فرصت تجربه موهایی براق و درخشان را داشته باشند. در تولید این محصول رنگدانه هایی مرغوب با قدرت نفوذ بی‌نظیر به کار گرفته شده است. کیفیت این محصول به گونه‌ای است که جای هیچ سؤالی باقی نگذاشته و خریداران می‌توانند پس از استفاده از این محصول به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. حجم رنگ مو آتوسا رویال 120 میلی لیتر بوده و برای اشخاصی کاربرد دارد که به دنبال رنگ کردن موی خود به رنگ بلوند پلاتینه هستند. این محصول تولید ایران بوده و دارای ویتامین C برای تسریع در رنگ پذیری موهای بانوان است. خریداران عزیز می‌توانند این محصول را با کیفیتی بی‌نظیر با شروع مبلغ ۷۰ هزار تومان به صورت حضوری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و یا از طریق سایت و به شیوه آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

نحوه استفاده

 خریداران محترم می‌توانند رنگ مو آتوسا رویال را با اکسیدان ترکیب نموده و پس از آن از ساقه موها عمل رنگ سازی را آغاز کنند تا رنگ مو بلوند پلاتینه به ریشه برسد. این افراد پس از مدت زمان ۳۰ الی ۴۵ دقیقه می‌توانند موها را با آب شست و شو داده و به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنند. طریقه مصرف با مشخصات دقیق در پشت بسته بندی رنگ مو آتوسا رویال 10.0 حجم 120 میلی لیتر بلوند پلاتینه برای مصرف کنندگان گرامی درج شده است.

مشخصات رنگ مو آتوسا رویال شماره 10.0 رنگ بلوند پلاتینه

مشخصات فنی
رنگ پلاتینه
حجم 120 میلی‌لیتر
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود C
طراحی شده برای بانوان
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
مشخصات ویژه دارای ویتامین
شماره مجوز 56/16165
شماره رنگ 10.0
کشور مبدا برند ایران

نظرات رنگ مو آتوسا رویال شماره 10.0 رنگ بلوند پلاتینه

  • نوشین نمدچیان نوشین نمدچیان

    رنگ موی خوبیه

  • کاربر کاربر

    زیاد رنگ نگرفت موهام

  • کاربر کاربر

    رنگش طبیعی بود - کار راه انداز و قیمتشم خوبه

  • عکس خوانده نمی‌شود

    قیمت و ارزش خرید

    100

    کیفیت و کارایی

    67

    قیمت خرید رنگ مو آتوسا رویال شماره 10.0 رنگ بلوند پلاتینه

    لیست قیمت فروشندگان

    متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.